Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Výměna motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
BMWX5power
Registrovaný
Příspěvky: 1506
Registrován: sob 16.02.2008 01:00
Bydliště: Pacov

#21 Příspěvek od BMWX5power »

Hlavně musíš pak dodávat fotky pač to všechny zajímá
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
mtvrdik
Registrovaný
Příspěvky: 94
Registrován: ned 08.02.2009 01:00
Bydliště: Teplice

#22 Příspěvek od mtvrdik »

no o to se bát nemusíš ... nafotil jsem si i výměnu karoserie :D
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#23 Příspěvek od pragdejf »

sis si jistej, že je optimální řešit naftu? neni snadnější si z německa přitáhnout 540i? chtěj za to jenom peníze a nebude to "to sou nervy ty pyčo, to sou nervy".

myslim že sem taky docela pacient, ale muj projekt E34 520i->525i (oboji M50B2-TU) se všim všudy (nápravnice, kardan, svor, poloosy VL107 misto 103) je tak na hraně zdravýho rozumu. ale pokud si kliďas a mas na to cas, tak hodne zdaru;-)
pepik5
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: sob 19.05.2007 00:00

#24 Příspěvek od pepik5 »

Dokazu pochopit oc ti jde a drzim palce.
Ze se ti libi e34 o tom zadna.Kdisi jsem jednu e34 mel a potom jeste tri e39.Dneska zase koukam po pekne e34 do garaze z velkym benzinovym motorem a hlavne neshnilou karoserii a to je orisek.Pekna E34 z klimou zacina od 3500 eur a to jeste neni uplne zachovalej stav.K jadru tematu.Abys za deset let nezjistil,ze sis dal praci z motorem a kastle po oprave shnila na hov.o.Potom ti ta zastavba moc platna nebude.
jinak drzim palce.
mtvrdik
Registrovaný
Příspěvky: 94
Registrován: ned 08.02.2009 01:00
Bydliště: Teplice

#25 Příspěvek od mtvrdik »

Nedělal jsem opravu karoserie , ale spíš výměnu. Koupil jsem slušnej kousek ze SRN, který byl s rozebraným motorem a bez převodovky . Výhoda byla cena 7 tis a neshnilá kastle, jen místy orezlá ( vnitřky blatníků, kolem baterky, a pod kobercem ) . Stačilo to jen oškrábat natřít a spoustu rezistinu do dveří prahů a všude jinde kde to rádo kvete. CO-čkem sem na ni nemusel sáhnout . Předělání na manual + el instalaci a motor jsem měl za 10 dnů. pak už jsem jen jezdil.
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#26 Příspěvek od DirtyHarry »

A tak jasně,že to jde,v US se běžně staví auta "kolem" motoru a výkonný HEMI se dávaj do starých classic-car... Ale já bych měl obavy z následků na karosérii a podvozek,co se výkonu a kroutáku týče,přeci jen,i blbý stabilizátory a čepy jsou jiný na 525i vs 525tds,a třílitrová vidlice má trochu víc Newtonů i koní :twisted: . Aby jsi po půl roce neměl auto vyklepaný jak balík rýže... Něco jinýho jsou fotky a předváděčka na srazu a běžný provoz. Jinak chápu smysl výměny,mě TDS už taky výkonově omrzelo a e-39 nepovažuju za "klasický" BMW 8) .
mtvrdik
Registrovaný
Příspěvky: 94
Registrován: ned 08.02.2009 01:00
Bydliště: Teplice

#27 Příspěvek od mtvrdik »

Luďku , já si myslím že to taková tragedie nebude, na TDSu je podvozek docela předimenzovaný. Jediný co to bude chtít , tak jiný brzdy. Zbytek mají všechny E34 stejný. Myslím tím rameny , Mcpersony, stabilizátor + uložení. Alespoň to tedy tvrdí elektronický katalogy dílu :roll:
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#28 Příspěvek od DirtyHarry »

Takže fakt chceš jít do toho ? Motor+krabice+diferák ... Co poloosy a kardan,pásne to ? Hele,nebylo by lepší komplet odstrojit e-39 a naházet na ní plechařinu z e-34 ? :biggrin:
mtvrdik
Registrovaný
Příspěvky: 94
Registrován: ned 08.02.2009 01:00
Bydliště: Teplice

#29 Příspěvek od mtvrdik »

no v koutku duše doufám že pujde napasovat ten motor na stavajcí převodovku , ale to jenom doufám ... na výměnu špajzky a diferaku se mužu vys..t. tak pevný nervy nemám :?
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#30 Příspěvek od Zdenal »

I kdybys to nějakým způsobem napasoval na stávající skříň, tak ten krouťák stejně nevydrží....
Odpovědět