Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530d
jiriik píše:Čau, já mám E60 530d r.v.2004 automat. klapky v sáni jsem měl a už nemám
...dělal jsi to přesně podle návodu co je tady na E39? je to stejný? musí se při tom např. odpojovat baterie a další věci?...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
m.deejay píše:jiriik píše:Čau, já mám E60 530d r.v.2004 automat. klapky v sáni jsem měl a už nemám
...dělal jsi to přesně podle návodu co je tady na E39? je to stejný? musí se při tom např. odpojovat baterie a další věci?...
Čau, dělal jsem to podle návodu na E39, který je t nějakého německého webu. Baterku jsem neodpojoval, protože si myslím, že nebyla potřeba:) snad

...ještě něco k těm proklatým klapkám, dle sdělení z Bmw by se od 10.6.2005 mělo na 530D montovat inovované sání motoru s obj. číslem viz níže - toto by už mělo údajně mít zesílené osičky u klapek a zde už nehrozí ulomení a následné spadnutí do motoru...já mám rok výroby 23.6.2005, ale na jistotu to taky nevím, nejsou schopni zjistit, zda to sání od 10.6.2005 je opravdu v pohodě - kdo by jiný toto měl vědět, než v Bmw? dá se to s učitostí někde zjistit?
- Přílohy
-
- Outlook.jpg (127.52 KiB) Zobrazeno 487 x
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
...jinak k tomu sání - toto taky občas praskalo, takže jestli není nakonec pro jistotu lepší koupit sání nový, který se dá sehnat kolem 9tis, než jen odstranit klapky a pak stejně nakonec muset sání koupit...



EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
...takže jsem koupil nové sání motoru za 8800,-kč (za tu cenu děkuji jednomu z členů)...po prohlídce motorové části a kolem sání jsem zjistil, že to tam je zašpiněné a tak jsem se rozhodl, že nebudu dělat nějaké pokusy s odstraňováním klapek - výrobce asi ví, že to tam k něčemu je a když se to odstraní, tak to nebude tak jak má být...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
jiriik píše:Já mám klapky odstraněné a nikde mi nic neteče:-) a to už jsem najezdil od té doby asik 35tis
...fungovat to asi bude, ale z několika Bmw servisů jsem zjistil, že to sání i časem praská, pořádně netěsní a ty klapky tam prostě nějakou funkci mají a nejsou tam pro legraci...já auto koupil nedávno a chci si ho delší dobu nechat, takže to chci mít v pořádku...mohlo by se mi stát, že sice klapky odstraním, ale pak praskne sání, nebo to přestane těsnit - jsou tam přeci jen velké tlaky a bude mě to čekat stejně...údajně se více zasírá agr ventil...mám to kolem toho těsnění u sání špinavé, takže jsem to prostě vyřešit takhle a budu v klidu a auto bude mít to, co má...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
m.deejay píše:jiriik píše:Já mám klapky odstraněné a nikde mi nic neteče:-) a to už jsem najezdil od té doby asik 35tis
...fungovat to asi bude, ale z několika Bmw servisů jsem zjistil, že to sání i časem praská, pořádně netěsní a ty klapky tam prostě nějakou funkci mají a nejsou tam pro legraci...já auto koupil nedávno a chci si ho delší dobu nechat, takže to chci mít v pořádku...mohlo by se mi stát, že sice klapky odstraním, ale pak praskne sání, nebo to přestane těsnit - jsou tam přeci jen velké tlaky a bude mě to čekat stejně...údajně se více zasírá agr ventil...mám to kolem toho těsnění u sání špinavé, takže jsem to prostě vyřešit takhle a budu v klidu a auto bude mít to, co má...
Uvidím časem, ale ten AGR ventil mám zadělanéj, tak se mi sání nešpiní. Zatím to nechám tak, a když to přestane těsnit nebo to praskne, koupím jiné

m.deejay píše:...takže jsem koupil nové sání motoru za 8800,-kč (za tu cenu děkuji jednomu z členů)...po prohlídce motorové části a kolem sání jsem zjistil, že to tam je zašpiněné a tak jsem se rozhodl, že nebudu dělat nějaké pokusy s odstraňováním klapek - výrobce asi ví, že to tam k něčemu je a když se to odstraní, tak to nebude tak jak má být...
Zdravím mám e61 a s haním teď to saní neměl by ten člen co jsi to od něj koupil ještě jedno.
Díky

zoro009 píše:m.deejay píše:...takže jsem koupil nové sání motoru za 8800,-kč (za tu cenu děkuji jednomu z členů)...po prohlídce motorové části a kolem sání jsem zjistil, že to tam je zašpiněné a tak jsem se rozhodl, že nebudu dělat nějaké pokusy s odstraňováním klapek - výrobce asi ví, že to tam k něčemu je a když se to odstraní, tak to nebude tak jak má být...
Zdravím mám e61 a s haním teď to saní neměl by ten člen co jsi to od něj koupil ještě jedno.
Díky
...máš SZ...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
jiriik píše:Uvidím časem, ale ten AGR ventil mám zadělanéj, tak se mi sání nešpiní. Zatím to nechám tak, a když to přestane těsnit nebo to praskne, koupím jiné
Můžu se tě zeptat jak si ten EGR zadělal..? nehlásí to nějakou chybu..? (prý když má auto EURO4 tak prý pomocí lambdy zjistí, že EGR nepouští spaliny do sání)
Jaký je rozdíl mezi AGR a EGR..?
Děkuju..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Maslista píše:jiriik píše:Uvidím časem, ale ten AGR ventil mám zadělanéj, tak se mi sání nešpiní. Zatím to nechám tak, a když to přestane těsnit nebo to praskne, koupím jiné
Můžu se tě zeptat jak si ten EGR zadělal..? nehlásí to nějakou chybu..? (prý když má auto EURO4 tak prý pomocí lambdy zjistí, že EGR nepouští spaliny do sání)
Jaký je rozdíl mezi AGR a EGR..?
Děkuju..
mám odpojený podtlak a v té trubce od egr mám plech aby nešel kouř do sání... na chodu auta jsem nic nepoznal