Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
soustek
Registrovaný
Příspěvky: 99
Registrován: sob 26.07.2008 00:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#101 Příspěvek od soustek »

však o nic nejde každej zručnější člověk je dokáže vykopat ven a je to bez starosti a nic se na běhu, emisích.... nezmění
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#102 Příspěvek od m.deejay »

soustek píše:však o nic nejde každej zručnější člověk je dokáže vykopat ven a je to bez starosti a nic se na běhu, emisích.... nezmění


...třeba já bych si na to netroufnul...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#103 Příspěvek od jiriik »

Čau, já mám E60 530d r.v.2004 automat. klapky v sáni jsem měl a už nemám :D
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#104 Příspěvek od m.deejay »

jiriik píše:Čau, já mám E60 530d r.v.2004 automat. klapky v sáni jsem měl a už nemám :D


...dělal jsi to přesně podle návodu co je tady na E39? je to stejný? musí se při tom např. odpojovat baterie a další věci?...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#105 Příspěvek od jiriik »

m.deejay píše:
jiriik píše:Čau, já mám E60 530d r.v.2004 automat. klapky v sáni jsem měl a už nemám :D


...dělal jsi to přesně podle návodu co je tady na E39? je to stejný? musí se při tom např. odpojovat baterie a další věci?...


Čau, dělal jsem to podle návodu na E39, který je t nějakého německého webu. Baterku jsem neodpojoval, protože si myslím, že nebyla potřeba:) snad :lol:
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#106 Příspěvek od m.deejay »

je potřeba dát nové těsnění?
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#107 Příspěvek od jiriik »

m.deejay píše:je potřeba dát nové těsnění?


Nedával jsem jej jsem ho důkladně očistil... a zatím vše v pohodě
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#108 Příspěvek od m.deejay »

...ještě něco k těm proklatým klapkám, dle sdělení z Bmw by se od 10.6.2005 mělo na 530D montovat inovované sání motoru s obj. číslem viz níže - toto by už mělo údajně mít zesílené osičky u klapek a zde už nehrozí ulomení a následné spadnutí do motoru...já mám rok výroby 23.6.2005, ale na jistotu to taky nevím, nejsou schopni zjistit, zda to sání od 10.6.2005 je opravdu v pohodě - kdo by jiný toto měl vědět, než v Bmw? dá se to s učitostí někde zjistit?
Přílohy
Outlook.jpg
Outlook.jpg (127.52 KiB) Zobrazeno 498 x
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#109 Příspěvek od m.deejay »

...jinak k tomu sání - toto taky občas praskalo, takže jestli není nakonec pro jistotu lepší koupit sání nový, který se dá sehnat kolem 9tis, než jen odstranit klapky a pak stejně nakonec muset sání koupit... :!: :!:
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#110 Příspěvek od m.deejay »

...nikdo nic :?: ...jinak jsem ještě zadal dotaz na nějaké Bmw servisy, tak uvidím jestli někdo odpoví, když zřejmě tady to nikdo neví...myslel jsem, že v klubu jsou i nějací servisáci přímo z Bmw...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#111 Příspěvek od m.deejay »

...takže jsem koupil nové sání motoru za 8800,-kč (za tu cenu děkuji jednomu z členů)...po prohlídce motorové části a kolem sání jsem zjistil, že to tam je zašpiněné a tak jsem se rozhodl, že nebudu dělat nějaké pokusy s odstraňováním klapek - výrobce asi ví, že to tam k něčemu je a když se to odstraní, tak to nebude tak jak má být...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#112 Příspěvek od jiriik »

Já mám klapky odstraněné a nikde mi nic neteče:-) a to už jsem najezdil od té doby asik 35tis
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#113 Příspěvek od m.deejay »

jiriik píše:Já mám klapky odstraněné a nikde mi nic neteče:-) a to už jsem najezdil od té doby asik 35tis


...fungovat to asi bude, ale z několika Bmw servisů jsem zjistil, že to sání i časem praská, pořádně netěsní a ty klapky tam prostě nějakou funkci mají a nejsou tam pro legraci...já auto koupil nedávno a chci si ho delší dobu nechat, takže to chci mít v pořádku...mohlo by se mi stát, že sice klapky odstraním, ale pak praskne sání, nebo to přestane těsnit - jsou tam přeci jen velké tlaky a bude mě to čekat stejně...údajně se více zasírá agr ventil...mám to kolem toho těsnění u sání špinavé, takže jsem to prostě vyřešit takhle a budu v klidu a auto bude mít to, co má...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#114 Příspěvek od jiriik »

m.deejay píše:
jiriik píše:Já mám klapky odstraněné a nikde mi nic neteče:-) a to už jsem najezdil od té doby asik 35tis


...fungovat to asi bude, ale z několika Bmw servisů jsem zjistil, že to sání i časem praská, pořádně netěsní a ty klapky tam prostě nějakou funkci mají a nejsou tam pro legraci...já auto koupil nedávno a chci si ho delší dobu nechat, takže to chci mít v pořádku...mohlo by se mi stát, že sice klapky odstraním, ale pak praskne sání, nebo to přestane těsnit - jsou tam přeci jen velké tlaky a bude mě to čekat stejně...údajně se více zasírá agr ventil...mám to kolem toho těsnění u sání špinavé, takže jsem to prostě vyřešit takhle a budu v klidu a auto bude mít to, co má...


Uvidím časem, ale ten AGR ventil mám zadělanéj, tak se mi sání nešpiní. Zatím to nechám tak, a když to přestane těsnit nebo to praskne, koupím jiné :)
zoro009
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 06.01.2011 01:00

#115 Příspěvek od zoro009 »

m.deejay píše:...takže jsem koupil nové sání motoru za 8800,-kč (za tu cenu děkuji jednomu z členů)...po prohlídce motorové části a kolem sání jsem zjistil, že to tam je zašpiněné a tak jsem se rozhodl, že nebudu dělat nějaké pokusy s odstraňováním klapek - výrobce asi ví, že to tam k něčemu je a když se to odstraní, tak to nebude tak jak má být...


Zdravím mám e61 a s haním teď to saní neměl by ten člen co jsi to od něj koupil ještě jedno.
Díky
:D
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#116 Příspěvek od m.deejay »

zoro009 píše:
m.deejay píše:...takže jsem koupil nové sání motoru za 8800,-kč (za tu cenu děkuji jednomu z členů)...po prohlídce motorové části a kolem sání jsem zjistil, že to tam je zašpiněné a tak jsem se rozhodl, že nebudu dělat nějaké pokusy s odstraňováním klapek - výrobce asi ví, že to tam k něčemu je a když se to odstraní, tak to nebude tak jak má být...


Zdravím mám e61 a s haním teď to saní neměl by ten člen co jsi to od něj koupil ještě jedno.
Díky
:D


...máš SZ...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Chorche23
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: sob 26.03.2011 01:00

#117 Příspěvek od Chorche23 »

kluci,
zkoušel jsem sundat to sání, a nějak mi to nejde tak se bojím zabrat abych něco nepodelal. nevíte jestli tam nejsou nějaké zkryté šrouby atd...

díky za info.
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#118 Příspěvek od Maslista »

jiriik píše:Uvidím časem, ale ten AGR ventil mám zadělanéj, tak se mi sání nešpiní. Zatím to nechám tak, a když to přestane těsnit nebo to praskne, koupím jiné :)


Můžu se tě zeptat jak si ten EGR zadělal..? nehlásí to nějakou chybu..? (prý když má auto EURO4 tak prý pomocí lambdy zjistí, že EGR nepouští spaliny do sání)

Jaký je rozdíl mezi AGR a EGR..?

Děkuju.. :wink:
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#119 Příspěvek od jiriik »

Maslista píše:
jiriik píše:Uvidím časem, ale ten AGR ventil mám zadělanéj, tak se mi sání nešpiní. Zatím to nechám tak, a když to přestane těsnit nebo to praskne, koupím jiné :)


Můžu se tě zeptat jak si ten EGR zadělal..? nehlásí to nějakou chybu..? (prý když má auto EURO4 tak prý pomocí lambdy zjistí, že EGR nepouští spaliny do sání)

Jaký je rozdíl mezi AGR a EGR..?

Děkuju.. :wink:


mám odpojený podtlak a v té trubce od egr mám plech aby nešel kouř do sání... na chodu auta jsem nic nepoznal
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#120 Příspěvek od Maslista »

zeptám se .. máš EURO 4 s DPF a lambdou..?
Odpovědět