
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
demontáž vstřikovacího čerpadla E39 525Tds
Přitáhni si k bloku čerpadlo jen zlehka jedním šroubem, nastartuj a poklepem kladivem přes třeba dřěvěnej špalík přiklápěj čerpadlo k motoru, jakmile uslyšíš že zvuk motoru jakoby ztvrdnul tak čerpadlo vrať zlehka poklepem trochu zpět, aby ten tvrdší zvuk zmizel. Utáhni čerpadlo a můžeš vyrazit
Jak píše Beny, i skoro hluchej to naladí

Tak jsem to udělal dneska ráno
Vzal jsem si delší kovovou tyč, vzepřel jí mezi motor a čerpadlo a lehce s ním pootáčel. Podle hluku a hlavně kouře. Sice nejlíp startovalo čerpadlo hned u motoru, ale byl to kouřovod
Takže jsem předvstřik ubíral, od motoru. Trošku huř startuje, tak během 2 sekund. ale je tichej a skoro nekouří. Mám to v garáži, takže i malej kouř poznám.
Paráda


Paráda

Je to v prčicích... :/ Jede to dobře, ale zvuk je špatnej, není pravidelnej.
Zespod z motoru jde pravidelnej zvuk, ale zvršku né.
S většíma otáčkama je tam až kovově tukající zvuk. Vůbec mě nenapadá co s tím.
- čerpadlo je nastavené skoro najmenší předstřik co to šlo. Ještě s ním můžu zpátky, ale pak to kouřilo.
- Rozvody jsou přesně nastavené, v pravo u sání a vstřiků jsem podložil přípravek o 4,5mm
- ještě mě napadá že by nešel některej válec ale jak to poznám ?
obávám se že přez 20 hodin práce to půjde nakonec do servisu :/
Zespod z motoru jde pravidelnej zvuk, ale zvršku né.
S většíma otáčkama je tam až kovově tukající zvuk. Vůbec mě nenapadá co s tím.
- čerpadlo je nastavené skoro najmenší předstřik co to šlo. Ještě s ním můžu zpátky, ale pak to kouřilo.
- Rozvody jsou přesně nastavené, v pravo u sání a vstřiků jsem podložil přípravek o 4,5mm
- ještě mě napadá že by nešel některej válec ale jak to poznám ?

obávám se že přez 20 hodin práce to půjde nakonec do servisu :/
tak jsem to nahrál, ale kvalita je bídná :/
http://www.ulozto.cz/xMjw4h1/video0002-3gp
v půjce videa přidám plyn na cca 1500 otáček a držím ho stále stejně.
Ale myslím že z toho nic nepoznáte
http://www.ulozto.cz/xMjw4h1/video0002-3gp
v půjce videa přidám plyn na cca 1500 otáček a držím ho stále stejně.
Ale myslím že z toho nic nepoznáte

Keď už je tu toľko o tom čerpadle, mám jeden dotaz. Nevie niekto poradiť ako pretesniť holender s káblami na čerpadle? Slzí mi tade nafta. Sú tam 4 skrutky, ktoré sa dali pritiahnuť asi o 1/4 otáčky, ale nepomohlo to. Čerpadlo by som nechcel vyberať, ale neviem ako sú tie káble v čerpadle pripojené, je tam nejaký konektor?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
JanV píše:Mám na vás docela zásadní dotaz![]()
Jakej je utahovací moment na šroubech hlavy ?
A podařilo se vám někde sehnat tu torx-ovou matici na tyhle šrouby ? 14" je malá, 16" má vůli a 15" se prej nevyrábí... :/ Jako pujde to tou 16" ale je to prasárna...
dík
Když si koupíš nové těsnění tak tam je přímo papír jak to utáhnout,osobně to dotahuju max na 140Nm, protože nové šrouby nekupuju a víc mám strach.
Je tam torx E14-koupíš ho v každém lepším železářství nebo autodílech,normálním ořechem utahovat hlavu je fakt prasárna, ořech 15mm se vyrábí úplně normálně a je v každé lepší i čínské golasadě.Momentálně jsou v nabídce sady,kde jsou ořechy upravené jak na normální šrouby tak na torxy, ale hlavu jsem s tím ještě neutahoval, na ostatní věcy to stačí v pohodě.
beny-maser píše:počítej s tím ,že budeš muset přetěsnit celé čerpadlo,když přetěsníš pouze tohle tak za 14 dní budeš dělat další,ta guma je tam už tvrdá jak plast.
Asi to tak bude, ale kým budem musieť pretesniť celé čerpadlo rád by som vyriešil aspoň toto a neviem, či tam niečo nepokazím, keď to budem dávať dole. Preto by som rád vedel ako sú drôty pripojené, je tam konektor, dá sa jednoducho dať dole? Aké je tam tesnenie, nejaký O-krúžok, alebo špeciálny výlisok? Neexistuje k tomu nejaký obrázok zostavy? V ETK-čku som nič nenašiel. Vieš mi s tým pomôcť?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1
- Registrován: sob 13.10.2012 00:00
Tady je ten můj, je to včetně rozměrů:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=