Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

cukání vozu E60 pls help

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Reiner_520d
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: pon 13.02.2012 01:00

#21 Příspěvek od Reiner_520d »

Tak jak jsem ocekaval, na nic se neprislo. Meli to na diagnostice hnedka rano a pak jeste tedka odpoledne a vse je ok. Necuklo to ani jednou, jelikoz je teplo. Rikal ze tryskama to ale nebude, mozna pal. filtr, ale ten je tedka novy. Kazdpodne to tedka neresim, leda by s to zhorsilo. Pozitivni na tom vse je, ze za tu diagnostiku nic nechteli. To se uz moc casto nevidi!
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#22 Příspěvek od mcconrad »

mmm, tak to máš stejný výsledky jako já...přijel jsem se zahřátým motorem a píchli to na diagnostiku a nic....asi to chce fakt přímo v mrazu, kdy není auto zahřáté a přesně uvidí co to dělá...já už taky o žádném cukání nevím, pač je nad nulou...škoda, mohlo se to vyřešit :-)
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#23 Příspěvek od mcconrad »

Ahoj, tak se blíží zase zima a moje obavy z cukání taktéž...asi jste to někdo nevyřešil nebo nemáte nové info k tomuto tématu?
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#24 Příspěvek od MUF_IV »

Může toho být moc, vstřiky, prasklé svody, ucpané DPF, lambda, snímač tlaku za katem, filtry, žhaviče, jednotka žhavení....co píše diagnostika?
Reiner_520d
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: pon 13.02.2012 01:00

#25 Příspěvek od Reiner_520d »

No taky jsem v ocekavani, jestli budu mit zase pres zimu o zabavu postarano. Nedavno jsem nechal aktualizovat software v RJ.
Jinak na diagnostice to nepsalo prave nic, to byl ten problem :-)
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#26 Příspěvek od mcconrad »

jo, potvrzuju, diagnostika vubec nic...po zahrati cca 5km jizdy nebylo nic znat...viz vyse...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#27 Příspěvek od Filozof »

DPF ....všichni máte naftu že kluci ? :)
a jezdíte většinou město nebo krátší trasy úsporně ...
Reiner_520d
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: pon 13.02.2012 01:00

#28 Příspěvek od Reiner_520d »

Nafta jo, ale kratsi trasy vubec. Jedna cesta do prace 130km ficakem po dalnici, tohle 2x denne. Takze DPF ma dost casu na regeneraci...
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#29 Příspěvek od Raadii »

Buďte rádi, že vám to cuká když je zima. Ta je přecejen kratší než když je nad nulou. Mě to cuká když je tak nad 5 stupňů a motor se ohřeje na provozní teplotu. Zatim nikdo nepřišel na to, čim to je... :cry:
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#30 Příspěvek od mcconrad »

takže je tu to, čeho jsem se děsil celé léto a podzim...dnes slabé zacukání kolem 2st krátce po rozjetí, pak ok...
Tomaso94
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#31 Příspěvek od Tomaso94 »

měníte před zimou palivový filtr? páč je to ravděpodobný příznak
bmw750
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: úte 05.02.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#32 Příspěvek od bmw750 »

Ahoj.Tak jsem se prisel podelit taky o jedno cukani pri rannim nastartovani :-( ,ale s tim rozdilem,ze mam e39 535i.Teplota kolem nuly a jak nastartuju,tak citim slabe vibrace auta a spadnou otacky a volnobeh je rozhozeny-rozjedu se a cuka to.Za chvili se teplota dostane nad modrou a vse je zase vporadku.Proste ze zacatku to vypada-kdyz pridam plyn,ze tam nejde benzin a po chvilce,jako by si to to auto uvedomilo,ze chci nejam jet a vystreli :-(.Diagnostika samozrejme mlci.
Couloo
Registrovaný
Příspěvky: 417
Registrován: stř 21.01.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#33 Příspěvek od Couloo »

Tohle stejné dělalo kamarádovi E46 330d a diagnostika mlčela. Zkusil vyměnit váhu vzduchu a bylo po cukání.
bmw750
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: úte 05.02.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#34 Příspěvek od bmw750 »

Jenze ja mam vahu uz vymenenou-daval jsem novou Bosch a porad to dela.Napadlo me cidlo teploty-ale nejsem si jisty a nechci jenom zkouset :-(.
MateX3
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00

#35 Příspěvek od MateX3 »

keď to pocukáva za studena za jazdy pri rýchlosti okolo 70km/h a hlavne dokopca, bez chybových hlášok, asi už hydromenič automatu dáva zbohom
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#36 Příspěvek od mcconrad »

já mám 525d manuál a cuká, žádný kopec...
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#37 Příspěvek od MUF_IV »

U mě to dělá Váha, sem tam jak něco dělám tak ji vytáhnu vyčistím a je cca 5tkm klid, ale chce to novou... 530D manuál...
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od matiz »

A co tak upgradovat firmware DDE ??? Vzdyt se to uplne samo nabizi. Kdo bude mit zajem tomu to udelam. Jednotka DDE je tak na cca 45 minut prace jelikoz jsem nyni jednu delal, tak to vim docela presne. Zaroven je nutno prekodovat i CAS, ISTA si aktualizaci vynuti. Zaroven udelam i diagnostiku auta, jelikoz bez diagnostiky se do flashovani poustet nebudu, coz je dalsich 30 minut... Vybaveny jsem pomerne slusne.
bmw750
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: úte 05.02.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#39 Příspěvek od bmw750 »

matiz píše:A co tak upgradovat firmware DDE ??? Vzdyt se to uplne samo nabizi. Kdo bude mit zajem tomu to udelam. Jednotka DDE je tak na cca 45 minut prace jelikoz jsem nyni jednu delal, tak to vim docela presne. Zaroven je nutno prekodovat i CAS, ISTA si aktualizaci vynuti. Zaroven udelam i diagnostiku auta, jelikoz bez diagnostiky se do flashovani poustet nebudu, coz je dalsich 30 minut... Vybaveny jsem pomerne slusne.



A cena tehle srandy? :-) Jinak me to v kopci nijak necuka-proste rano nastartuju(jenom,kdyz je mraz) a jak spadne sitic a otacky klesaji dolu,tak se nechteji udrzet na jednom miste a auto vibruje-zaradim D a chci vyjet a auto jakoby chce chcipnout,ale po seslapnuti plynu chvilku neni zadna reakce a pak auto jakoby cukne a vystreli kupredu(tezko vysvetlit)-jak se auto zahreje uz nad modrou-vse vporadku ani znamka po nejakem nedrzeni otacek nebo cukani pri rozjezdech.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od matiz »

1000Kč. V cene uvareni kafe, nacteni vsech chybovych kodu, upgrade DDE + CAS, vymaz adaptacnich hodnot, udelani nejakych hezkych obrazku, podekovani a rozlouceni se -) Samozrejme ze umim upgradovat vsechny jednotky z auta, pripadne vymenu za starsi jednotku, opravit kodovani atd.

To varovani s vykricnikem je tam proto, protoze v pameti zavad byly nesmazatelne chybove kody. Po naflashovani si opet projizdi vsechny jednotky v aute a pokud v nich najde zavadu, tak krici ze se maji nacist a odstranit. Pro nektere budu mit i neprijemnou zpravu ze jejich milacek ma namotano o neco vic, nez jim sviti na tacho. Auto ze ktereho je ten obrazek timto popularnim krokem trpelo, no po preflashovani uz bych to nezjistil, km se srovnaly s CAS. Je mozne ze prave proto bylo nutne upgradovat i CAS.

Pokud je auto smotane prasacky, je sance ze se to zobrazi, pokud to delali lidi co do maji kvalitni zazemi a vybaveni, neprijde na to nikdo, alespon ne standartnima nastrojema...

Obrázek
Odpovědět