Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
spolehlivost Ešč 524TD?
ked 2.4 tak radsej D, ked diesel v E34 tak tds, 2.4 ma niektore detske vady ako poruchovu hlavu kvoli designu, takze je realne ze praskne, taktiez prasknutie bloku nieje ojedinele, a kluky detto, ten hladky diesel je na tom lepsie, predsalen pracuje s mensim tlakom.. kludne sa regni na E30 forum, a tam si prelistuj par prispevkov na temu 2.4TD, pripadne prejdi inzerciu.. ja osobne by som do toho nesiel, niekto s nim nemusi mat vobec problem, a niekto 

No mě osobně na td nepraskla, asi štěstí, nebo jsem se k tomu nechoval jak prase. Ale do tohodle motoru a tds bych už nešel. A vysvětluj zarytejm tds-ařum, co jim praskla hlava, že je to jejich debilismem
. Když sundáš hlavu s tdsa co má najeto víc jak 250tis a to maj dneska všechny, tak bude mít trhlinky. Někomu to vydrží, když bude mít štěstí a nebude jí honit za studena a nekomu rupne. Prostě je to tak.

jj videl som 2.4 vyhonene ako prasa, s vyfukom ako traktor, a nic sa im nestalo.. ale zivot je svina
trhliny su normalne, podla prirucky dokonca tolerovane do urcitej velkosti. Ale aby som ta opravil, M21 a M51 (tds) moc spolocne nemaju, okrem 6 tich valcov, a nafty.. ten motor je komplet predesignovany..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Jenže spotřeba 8L u ZDRAVÝHO TDSa je tak po městě v létě a sem tam okreska a docela normální jízdou bez obav motor občas dost protáhnout.
S benzínem jezdit za 9L chce docela dost lehkou nohu.
Já jezdím denně do práce 19km okresku a víc jsou cestou vesnice a jezdím do 8mi a to mám rozvody vytahaný a čerpadlo se mi seká. Dálku jsem schopnej jet i kolem 5.5L
S benzínem jezdit za 9L chce docela dost lehkou nohu.
Já jezdím denně do práce 19km okresku a víc jsou cestou vesnice a jezdím do 8mi a to mám rozvody vytahaný a čerpadlo se mi seká. Dálku jsem schopnej jet i kolem 5.5L
Já jsem ze vsi a po městě moc nejezdim
. Co jsem vyhodil kat., tak mam průměr asi 9,2. Kamarád má tds a po přetěsnění čerpadla, jezdi za 8, ale má kombajn. Ovšem nevětší výhoda jeho tds oproti mému benzínu je, že já musim tankovat u pumpy a jeho tds spápne i naftu, která nemusí být nuně zakoupena u značkové čerpací stanice
. To je velké+ pro tds i oproti už novějším 3,0d.


sakra, zase ty pohádky o 5,5 l/100Lucifer píše:Jenže spotřeba 8L u ZDRAVÝHO TDSa je tak po městě v létě a sem tam okreska a docela normální jízdou bez obav motor občas dost protáhnout.
S benzínem jezdit za 9L chce docela dost lehkou nohu.
Já jezdím denně do práce 19km okresku a víc jsou cestou vesnice a jezdím do 8mi a to mám rozvody vytahaný a čerpadlo se mi seká. Dálku jsem schopnej jet i kolem 5.5L

Já teda fakt nevim co dělám špatně, ale pod 7,2 l/100 se mi nepovedlo dostat i při hodně dálkové cestě a víceméně umírněné jízdě s mou E34 525tdsA. A to nechčije čerpadlo, nechčijou vstřiky ani přepady, auto chytá za studena v pohodě (takže tlaky asi relativně ok), oleje sežere od výměny po výměnu (10 000km) tak cca rysku, kolikrát ani to ne. nevim, asi mám ten motor vážně v hajzlu

řeči o 5,5 l/100 mi fakt přijdou hodně přitažené za vlasy - tvrdil sjem to vždycky a vždycky to tvrdit budu. Možná tak leda kdyby se člověk držel hodně dlouho po dálnici ve vzduchovém pytli za kamionem, nebo už fakt nevim

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
No jo, automat s tím jsem jel i do rumunska za 10l/100km, do 6,5l se s tím jet dá(v manuálu), to udělám i s 12mm hlavouMisanek píše:sakra, zase ty pohádky o 5,5 l/100Lucifer píše:Jenže spotřeba 8L u ZDRAVÝHO TDSa je tak po městě v létě a sem tam okreska a docela normální jízdou bez obav motor občas dost protáhnout.
S benzínem jezdit za 9L chce docela dost lehkou nohu.
Já jezdím denně do práce 19km okresku a víc jsou cestou vesnice a jezdím do 8mi a to mám rozvody vytahaný a čerpadlo se mi seká. Dálku jsem schopnej jet i kolem 5.5L![]()
Já teda fakt nevim co dělám špatně, ale pod 7,2 l/100 se mi nepovedlo dostat i při hodně dálkové cestě a víceméně umírněné jízdě s mou E34 525tdsA. A to nechčije čerpadlo, nechčijou vstřiky ani přepady, auto chytá za studena v pohodě (takže tlaky asi relativně ok), oleje sežere od výměny po výměnu (10 000km) tak cca rysku, kolikrát ani to ne. nevim, asi mám ten motor vážně v hajzlu
řeči o 5,5 l/100 mi fakt přijdou hodně přitažené za vlasy - tvrdil sjem to vždycky a vždycky to tvrdit budu. Možná tak leda kdyby se člověk držel hodně dlouho po dálnici ve vzduchovém pytli za kamionem, nebo už fakt nevim

To je krásný výsledek s takovou hlavou, nicméně pak už ale jízdní styl v podstatě popírá důvod proč člověk vlastně BMW má a nedovedu si představit, kdo by takovýmto stylem dokázal jezdit dlouhodobě (tzn. že se bavíme třeba o 50 000 km). Takže takovouto spotřebu jako směrodatnou nelze absolutně v žádném případě brát vážně. Jako extrém samozřejmě ano, nicméně neni to vlastně průměrná spotřeba jako taková - určitě každý pochopí co tím chci říctoldaf píše:No jo, automat s tím jsem jel i do rumunska za 10l/100km, do 6,5l se s tím jet dá(v manuálu), to udělám i s 12mm hlavouAle s maximální rychlostí 100km/h a pomalým zrychlováním, takže mě ale předjede i matiz.

Jinak máš pravdu, že ten automa bohužel žravější je, a to o hodně pokud se s tím autem jede na krev. Je fakt že s manuálem jsem jezdil okolo 7,5 - 8 L/100 normálním stylem (dálnice 150-160, okresky rozhodně ne 90, ale zase taky žádná střela)
S manuálem jezdím bohužel tak nějak okolo 9, spíš 9,5 L/100, kratší trasy spíš 10

Nicméně jsem rád, že zas ta špatně na tom se spotřebou na dálku tak špatně nejsem jako ty, Oldo


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Jasný že takhle se jet nedá, než jsem to rozjel na stovku tak to trvalo asi minutu
Byl to jen takovej test jestli se s tím dá jet s nějakou zajímavou spotřebou, 6,5l je zajímavá spotřeba ale není to do normálního provozu to s tím člověk pak vypadá na silnici jak debil. Každýho jsem jen brzdil a to jsem jel trasu CL-HK-Brno, a od plný nádrže do plný. Zpět jsem to vzal normální jízdou za svých 8litrů a byl jsem doma asi o hodinu dřív.
