Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 zvuky z podvozku
Mam dotaz, vymenil jsem na sve E60 komplet podvozkove dily jako jsou ramena, tycky stabilizatoru, stabilizator vc ulozeni, cepy rizeni, sportovni tlumice a pruziny vcetne ulozeni.
Pres to vsechno se mi na nerovnostech (na dobre silnici a pri vyssich rychlostech je klid) ozyva jemne tupe tukani (nekde vule), uz nevim zda by mohla byt volna nebo vymlacena napravnice, jestli je to technicky mozne nebo jeste me napadaji loziska v kolech. Zvuk jde z oblasti praveho kola.
Pokud mate nekdo rozumnou radu nebo stejny problem, budu rad za kazdy nazor k vyreseni situace. Docela me to sere, kdyz jsou ostatni dily nove...
Pres to vsechno se mi na nerovnostech (na dobre silnici a pri vyssich rychlostech je klid) ozyva jemne tupe tukani (nekde vule), uz nevim zda by mohla byt volna nebo vymlacena napravnice, jestli je to technicky mozne nebo jeste me napadaji loziska v kolech. Zvuk jde z oblasti praveho kola.
Pokud mate nekdo rozumnou radu nebo stejny problem, budu rad za kazdy nazor k vyreseni situace. Docela me to sere, kdyz jsou ostatni dily nove...
To by mě také zajímalo. Sice jsem zatím nic neměnil, ale klepe mi přední náprava. Na rovné silnici je klid, ale na rozmlácených lokálkách mne to fakt deptá... 

AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
ARS je jinak řečený Dynamic Drive, pokud jsou všechny vůle na podvozku v pořádku šel bych po tom. U E60 byl problém občas v tom že se vysokotlaké hadice opírají někde o káru, tak to způsobovalo tupé rány od podvozku.
To je jedna věc, druhá je že když už je přední stabilizátor trochu ochozený tak se přenáší rázy do celého systému. A třetí věc. Hodně často cvakají výztuhy co jdou od předních klobouků k motorové stěně, doporučuje se je povolit a znovu utáhnout. To cvakání se přenáší jakoby od tlumičů až k motorové stěně.
To je jedna věc, druhá je že když už je přední stabilizátor trochu ochozený tak se přenáší rázy do celého systému. A třetí věc. Hodně často cvakají výztuhy co jdou od předních klobouků k motorové stěně, doporučuje se je povolit a znovu utáhnout. To cvakání se přenáší jakoby od tlumičů až k motorové stěně.
BMWDRIVER píše:... vymenil jsem na sve E60 komplet podvozkove dily jako jsou ramena ...
Mozno som posledny co to nevedel

Skoda by bolo o rok menit diely opat ak si to tak neurobil.
HonzaX píše:ARS je jinak řečený Dynamic Drive, pokud jsou všechny vůle na podvozku v pořádku šel bych po tom. U E60 byl problém občas v tom že se vysokotlaké hadice opírají někde o káru, tak to způsobovalo tupé rány od podvozku.
To je jedna věc, druhá je že když už je přední stabilizátor trochu ochozený tak se přenáší rázy do celého systému. A třetí věc. Hodně často cvakají výztuhy co jdou od předních klobouků k motorové stěně, doporučuje se je povolit a znovu utáhnout. To cvakání se přenáší jakoby od tlumičů až k motorové stěně.
ARS nemám, ale když točím volantem třeba na místě, něco přitom lupne, jako by byla někde vůle. Dvakrát jsem to kontroloval na zvedáku a nikde nic, ani na STK nic nenašli. Napadlo mě buď řízení nebo uložení tlumičů, co myslíš?
avana píše:ARS nemám, ale když točím volantem třeba na místě, něco přitom lupne, jako by byla někde vůle. Dvakrát jsem to kontroloval na zvedáku a nikde nic, ani na STK nic nenašli. Napadlo mě buď řízení nebo uložení tlumičů, co myslíš?
Pravděpodobně to dělají čepy na řízení. Několikrát jsem se s tím setkal na různých autech. Lupání při otáčení na místě z míst pod motorem. Sundat kola, zkontrolovat, kde je nějaká čístá (rozuměj ošoupaná) část v porovnání s ostatními, nevím jak to nazvat

M4we píše:avana píše:ARS nemám, ale když točím volantem třeba na místě, něco přitom lupne, jako by byla někde vůle. Dvakrát jsem to kontroloval na zvedáku a nikde nic, ani na STK nic nenašli. Napadlo mě buď řízení nebo uložení tlumičů, co myslíš?
Pravděpodobně to dělají čepy na řízení. Několikrát jsem se s tím setkal na různých autech. Lupání při otáčení na místě z míst pod motorem. Sundat kola, zkontrolovat, kde je nějaká čístá (rozuměj ošoupaná) část v porovnání s ostatními, nevím jak to nazvat
Vím co myslíš.... Snad to bude vidět, abych to mohl vyměnit, sere mě to. Ale nechápu, proč to není vidět na STK

Čau chlapi,
vyplňte tento krátký dotazník
http://s.click4survey.cz/b1a8f588
A třeba budeme mít levnější služby v lakovnách:-)
vyplňte tento krátký dotazník
http://s.click4survey.cz/b1a8f588
A třeba budeme mít levnější služby v lakovnách:-)