Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E60 zvuky z podvozku
Mam dotaz, vymenil jsem na sve E60 komplet podvozkove dily jako jsou ramena, tycky stabilizatoru, stabilizator vc ulozeni, cepy rizeni, sportovni tlumice a pruziny vcetne ulozeni.
Pres to vsechno se mi na nerovnostech (na dobre silnici a pri vyssich rychlostech je klid) ozyva jemne tupe tukani (nekde vule), uz nevim zda by mohla byt volna nebo vymlacena napravnice, jestli je to technicky mozne nebo jeste me napadaji loziska v kolech. Zvuk jde z oblasti praveho kola.
Pokud mate nekdo rozumnou radu nebo stejny problem, budu rad za kazdy nazor k vyreseni situace. Docela me to sere, kdyz jsou ostatni dily nove...
Pres to vsechno se mi na nerovnostech (na dobre silnici a pri vyssich rychlostech je klid) ozyva jemne tupe tukani (nekde vule), uz nevim zda by mohla byt volna nebo vymlacena napravnice, jestli je to technicky mozne nebo jeste me napadaji loziska v kolech. Zvuk jde z oblasti praveho kola.
Pokud mate nekdo rozumnou radu nebo stejny problem, budu rad za kazdy nazor k vyreseni situace. Docela me to sere, kdyz jsou ostatni dily nove...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
To by mě také zajímalo. Sice jsem zatím nic neměnil, ale klepe mi přední náprava. Na rovné silnici je klid, ale na rozmlácených lokálkách mne to fakt deptá... 

AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
ARS je jinak řečený Dynamic Drive, pokud jsou všechny vůle na podvozku v pořádku šel bych po tom. U E60 byl problém občas v tom že se vysokotlaké hadice opírají někde o káru, tak to způsobovalo tupé rány od podvozku.
To je jedna věc, druhá je že když už je přední stabilizátor trochu ochozený tak se přenáší rázy do celého systému. A třetí věc. Hodně často cvakají výztuhy co jdou od předních klobouků k motorové stěně, doporučuje se je povolit a znovu utáhnout. To cvakání se přenáší jakoby od tlumičů až k motorové stěně.
To je jedna věc, druhá je že když už je přední stabilizátor trochu ochozený tak se přenáší rázy do celého systému. A třetí věc. Hodně často cvakají výztuhy co jdou od předních klobouků k motorové stěně, doporučuje se je povolit a znovu utáhnout. To cvakání se přenáší jakoby od tlumičů až k motorové stěně.
Mozno som posledny co to nevedelBMWDRIVER píše:... vymenil jsem na sve E60 komplet podvozkove dily jako jsou ramena ...

Skoda by bolo o rok menit diely opat ak si to tak neurobil.
ARS nemám, ale když točím volantem třeba na místě, něco přitom lupne, jako by byla někde vůle. Dvakrát jsem to kontroloval na zvedáku a nikde nic, ani na STK nic nenašli. Napadlo mě buď řízení nebo uložení tlumičů, co myslíš?HonzaX píše:ARS je jinak řečený Dynamic Drive, pokud jsou všechny vůle na podvozku v pořádku šel bych po tom. U E60 byl problém občas v tom že se vysokotlaké hadice opírají někde o káru, tak to způsobovalo tupé rány od podvozku.
To je jedna věc, druhá je že když už je přední stabilizátor trochu ochozený tak se přenáší rázy do celého systému. A třetí věc. Hodně často cvakají výztuhy co jdou od předních klobouků k motorové stěně, doporučuje se je povolit a znovu utáhnout. To cvakání se přenáší jakoby od tlumičů až k motorové stěně.
Pravděpodobně to dělají čepy na řízení. Několikrát jsem se s tím setkal na různých autech. Lupání při otáčení na místě z míst pod motorem. Sundat kola, zkontrolovat, kde je nějaká čístá (rozuměj ošoupaná) část v porovnání s ostatními, nevím jak to nazvatavana píše:ARS nemám, ale když točím volantem třeba na místě, něco přitom lupne, jako by byla někde vůle. Dvakrát jsem to kontroloval na zvedáku a nikde nic, ani na STK nic nenašli. Napadlo mě buď řízení nebo uložení tlumičů, co myslíš?

Vím co myslíš.... Snad to bude vidět, abych to mohl vyměnit, sere mě to. Ale nechápu, proč to není vidět na STKM4we píše:Pravděpodobně to dělají čepy na řízení. Několikrát jsem se s tím setkal na různých autech. Lupání při otáčení na místě z míst pod motorem. Sundat kola, zkontrolovat, kde je nějaká čístá (rozuměj ošoupaná) část v porovnání s ostatními, nevím jak to nazvatavana píše:ARS nemám, ale když točím volantem třeba na místě, něco přitom lupne, jako by byla někde vůle. Dvakrát jsem to kontroloval na zvedáku a nikde nic, ani na STK nic nenašli. Napadlo mě buď řízení nebo uložení tlumičů, co myslíš?

Čau chlapi,
vyplňte tento krátký dotazník
http://s.click4survey.cz/b1a8f588
A třeba budeme mít levnější služby v lakovnách:-)
vyplňte tento krátký dotazník
http://s.click4survey.cz/b1a8f588
A třeba budeme mít levnější služby v lakovnách:-)