Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw e60 535d elek.klapka vyfuku

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#21 Příspěvek od kornout »

tady máš diesel jakej to má zvuk
http://www.youtube.com/watch?v=v2GJKGIHOQE
nebo
http://www.youtube.com/watch?v=ZaMayYe90po
a tady něco pro ty co maj furt na koncern kecy, mmj. v tý 330D e91 je 300PS.
http://www.youtube.com/watch?v=qxsXbyNZK-s
lukeE91
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: úte 05.02.2013 01:00
Bydliště: Beroun

#22 Příspěvek od lukeE91 »

ja mam v 330xd 309HP a uz se mi zda ze to moc nejede :)) no ale co s tim zvukem? mate nejakou radu?
mira0001
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: ned 08.09.2013 00:00

#23 Příspěvek od mira0001 »

Ja mam v 535d 340 koníčku a mrzi me, ze nejsem decentne slyset v okoli
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#24 Příspěvek od kornout »

mira0001 píše:Ja mam v 535d 340 koníčku a mrzi me, ze nejsem decentne slyset v okoli

Neboj, to přejde samo, taky už jsem z toho vyrostl.
thundercat
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: úte 10.07.2012 00:00
Bydliště: BMW 530iA tour

#25 Příspěvek od thundercat »

hlavně pánové,
s tím kucháním DPF - pamatujte na nás ostatní co pak ten Váš smrad a saze musíme dýchat

:angry: :savle:
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#26 Příspěvek od kornout »

thundercat píše:hlavně pánové,
s tím kucháním DPF - pamatujte na nás ostatní co pak ten Váš smrad a saze musíme dýchat

:angry: :savle:

Viď, já jen že z benzínu lezou daleko větší jedy jak z nafty.
thundercat
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: úte 10.07.2012 00:00
Bydliště: BMW 530iA tour

#27 Příspěvek od thundercat »

a pročpak se asi to DPF montuje?
... samozřejmě i kat
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#28 Příspěvek od kornout »

mikročástice, nic víc.
Benzín projde emisema jen kvůli metodice měření, kdyby změnily metodiku, žádnej benzín by na silnici nemohl vyjet, při větší zátěži je to továrna na jedy.
thundercat
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: úte 10.07.2012 00:00
Bydliště: BMW 530iA tour

#29 Příspěvek od thundercat »

proto jsem psal, že při odstranění DPF pak musíme dýchat saze
Mechosh
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: úte 24.09.2013 00:00

#30 Příspěvek od Mechosh »

kornout píše:
thundercat píše:hlavně pánové,
s tím kucháním DPF - pamatujte na nás ostatní co pak ten Váš smrad a saze musíme dýchat

:angry: :savle:

Viď, já jen že z benzínu lezou daleko větší jedy jak z nafty.


Tak to jste pane Kornoute na pěkně velkém omylu. :roll:
To snad ví i malé dítě, že zplodiny z nafty, jsou mnohonásobně škodlivější, než z benzínu.. :?
Mechosh
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: úte 24.09.2013 00:00

#31 Příspěvek od Mechosh »

Nafťáky“ bezesporu škodí víc
Účinky nejmenších částeček ve výfukových plynech objasňuje Radim Šrám z Ústavu experimentální medicíny Akademie věd ČR.
* LN Čím jsou zplodiny z dieselových motorů specifické?
Je třeba si uvědomit, že dieselové motory produkují velmi jemné prachové částice. Některé již spadají do kategorie nanočástic. Hmotnostně jsou téměř nevýznamné, ale na druhou stranu mají velikánský povrch. Na něm se vážou různé organické látky -mimo jiné naftovými motory produkované karcinogenní polycyklické aromatické uhlovodíky. Vznikají metabolidy schopné vázat se na DNA a vyvolat její poškození.
* LN Spalování nafty tedy lidské zdraví ohrožuje víc než exhalace benzinu?
Diesely bezesporu škodí více. Exhalace těchto motorů z hlediska genotoxicity (potenciálně škodlivých účinků na genetický materiál, pozn. red.) nebo karcinogenecity představují větší riziko než zplodiny z motorů spalujících benzin. Právě na základě zjištěné genotoxicity v USA již v osmdesátých letech přijali opatření, kterým se využívání naftových motorů v osobních vozech omezilo.
* LN Bylo by to užitečné i u nás?
Z hlediska zdravotních rizik, současného stavu a zejména stáří vozového parku v tomto státě lze určitě říct, že dieselové motory jsou horší než benzinové.
* LN Neexistuje technické řešení?
Dieselové motory nové generace mají být vybaveny účinnějšími filtry, které zdravotní rizika sníží. Ovšem je otázka, zda se to bude týkat i těch nejjemnějších částeček. Z tohoto hlediska to nejspíš vůbec hodnoceno nebylo.
* LN Z výfuků vylétají částečky, jejichž rozměry se liší o několik řádů. Jaký to má vliv na jejich "dolet"?
Hrubší částice, větší než 2,5 mikrometru, spadnou poblíž zdroje. Jemnější se rozptýlí prostoru.
Zdroj: http://www.lidovky.cz/zplodiny-z-diesel ... n_veda_lvv
mira0001
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: ned 08.09.2013 00:00

#32 Příspěvek od mira0001 »

Ma te nekdo radu jak ten zvuk zvysit pri zachovani puvodni koncovky vyfuku?
lukeE91
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: úte 05.02.2013 01:00
Bydliště: Beroun

#33 Příspěvek od lukeE91 »

takze nikdo nic? :)
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#34 Příspěvek od kadli »

Sice to neni BMW, ale ten zbuk je bozi..... http://www.youtube.com/watch?v=WN0Zc2CaYYU
lukeE91
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: úte 05.02.2013 01:00
Bydliště: Beroun

#35 Příspěvek od lukeE91 »

na ten jsem taky koukal.. luxus :)) ale ted mi někdo reknete jak neceho podobného dosáhnout, protože ja uz nevim :)
mira0001
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: ned 08.09.2013 00:00

#36 Příspěvek od mira0001 »

Presne takovy zvuk chci :D https://www.youtube.com/watch?v=5RmV52Z ... ata_player lidi musime na to prijit i bez investovani deseti tisicu
Odpovědět