horan píše:Caknakis: prosim te muzes mi napsat cim pak zase ty svetla lepis? Myslim jestli vis jmeno toho tmelu co jde jeste rozlepit. Potrebuji ho sehnat a nikde netusi co je to zac. Nepotrebuji to na svetla , ale na lepeni izolace ve dverich. Dekuji.
Ja použil na tu izolaci dveří střešní bitumenový tmel a naprostá spokojenost, je to úplně ta samá černá lepivá sračka jako je na těch vodních clonách z výroby, přelepil jsem to a za 80,- Kč mám klid
Maximech píše:Pokud nejsou rozbitá, stačí opravdu světla přeleštit. Používám profesionální leštičku a leštící pasty 3M. V případě zájmu SZ.
S tím smirkem bych byl opatrný..
ty jseš zase chytrý, jak žižkovský vysílač, viď? A jako obvykle víš úplnou piču.
Světla, které stačí pouze přeleštit...to je tak 10% toho, co přijede. To jsou světla rok-dva stará. Nejde o ťupky od kamínků, ale postupem času a především používání nekvalitních kapalin plast na povrchu úplně změní vlastnosti - je na dotek normálně hrubý, jsou na něm patrné výstupky.
Pak se bez šmirglu neobejdeš. Většinou stačí začít od 500, ale jsou světla, která jsou zalakovaná a pak to pak musíš startovat klidně na 180...jako třeba E38, Citroen Picasso...a mnoho jiných.
Aby se ti nesekla pumpa.. Dělám to běžně a nic jiného než pasty 3M jsem ještě nikdy nepoužil a světla byla vždy jako nová.
A pohlavní orgány sem myslím vůbec nepatří.
Pak tady bude zase milion nesmyslů a vychýlí se to zase jen do nadávek.
Tak se sklidni a dělej si to třeba rozbrusem.
To je vše, co k tvému výlevu mohu napsat.
To Tompo:
Tohle je mazec. Vypadá to na kombinaci mrazu s nevhodnou směsí do ostřikovačů.
Jednou jsem na horách "chytře" očistil sněhem zapnutá přední světla, která byla skleněná a nekecám, to sklo se povrchově rozpraskalo přesně tak, jak to máš ty. Samozřejmě s odstupem času to bylo horší a horší.
A mělo to taky ostřik světel. Jen jsem v tu chvíli měl nádržku na nemrznoucí směs suchou.. Ta tvá světla bych řešil výměnou předního krytu.
Nevymýšlel bych žádné pokusy.