
Zdroj:http://www.infinitas-gmbh.de
nejlevnejsi reseni bude prodat tvuj motor (30-40tis) a koupit 3,0 bud S50 (80-100tis) nebo M54 (70-90tis)bandit píše:serte na to,co je mozny vymackat ze seriovyho motoru pri investicich pres pul mega zamerte se na realny moznosti ceskyho jarina,kterej chce,aby to jelo o trochu lip a kterej sere na nejaky cipovani u atmosfery,protoze to neni skoro poznat a akorat tam tece vic benalu
tak si predstav co dela treba tohle: http://www.bavariacars.com.au/article/?id=37Hitman píše:ja si myslim ze 2.8 je na trojku az moc silny motorps: nechci ukamenovat
Nebud demagog Hanzi sakra ...Hanz píše:tak si predstav co dela treba tohle: http://www.bavariacars.com.au/article/?id=37Hitman píše:ja si myslim ze 2.8 je na trojku az moc silny motorps: nechci ukamenovat
PS-dalsi lhar nebo naivka, kterej dal jen pisty (ktere se davaji opet kvuli zmene kompresniho pomeru)
To je trosku neco jinyho nez tvy puvodni tvrzeni o pouhy vymene tesneni pod hlavou a 700 konich, nemyslis? Ty vole zasnu co nekdy dokazes ..Hanz píše:... jen pro info- v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS...
kdyz sem dokaze tahat veci tri roky stary a provozovany pro prdel... a z neschopnosti rozeznat realitu michat praci s clenstvym tak urco myslel i tech 700 koni jako prdel ne?LOPOLO píše:Nebud demagog Hanzi sakra ...Hanz píše:tak si predstav co dela treba tohle: http://www.bavariacars.com.au/article/?id=37Hitman píše:ja si myslim ze 2.8 je na trojku az moc silny motorps: nechci ukamenovat
PS-dalsi lhar nebo naivka, kterej dal jen pisty (ktere se davaji opet kvuli zmene kompresniho pomeru)
1, tohle je Mko a ne "obycejna M52, coz je samo o sobe neco znamena
( skoro o pul litru vetsi objem, samozrejme lepsi vnitrnosti protoze je to S)
2, tady uz nejakej zasah do motoru je a nejde o serii a presto udava mensi vykon nez o jakym si psal u seriovy M52!!!!
Upravoval vstriky, hlavu a blok ... pak vyfuk, celou palivovou soustavu, ridici jednotka je jina, boost controler, spojka .... precti si to tam.
To je trosku neco jinyho nez tvy puvodni tvrzeni o pouhy vymene tesneni pod hlavou a 700 konich, nemyslis? Ty vole zasnu co nekdy dokazes ..Hanz píše:... jen pro info- v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS...![]()
![]()
JFK píše:kdyz sem dokaze tahat veci tri roky stary a provozovany pro prdel... a z neschopnosti rozeznat realitu michat praci s clenstvym tak urco myslel i tech 700 koni jako prdel ne?LOPOLO píše:Nebud demagog Hanzi sakra ...Hanz píše: tak si predstav co dela treba tohle: http://www.bavariacars.com.au/article/?id=37
PS-dalsi lhar nebo naivka, kterej dal jen pisty (ktere se davaji opet kvuli zmene kompresniho pomeru)
1, tohle je Mko a ne "obycejna M52, coz je samo o sobe neco znamena
( skoro o pul litru vetsi objem, samozrejme lepsi vnitrnosti protoze je to S)
2, tady uz nejakej zasah do motoru je a nejde o serii a presto udava mensi vykon nez o jakym si psal u seriovy M52!!!!
Upravoval vstriky, hlavu a blok ... pak vyfuk, celou palivovou soustavu, ridici jednotka je jina, boost controler, spojka .... precti si to tam.
To je trosku neco jinyho nez tvy puvodni tvrzeni o pouhy vymene tesneni pod hlavou a 700 konich, nemyslis? Ty vole zasnu co nekdy dokazes ..Hanz píše:... jen pro info- v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS...![]()
![]()