
Zdroj:http://www.infinitas-gmbh.de
bandit píše:serte na to,co je mozny vymackat ze seriovyho motoru pri investicich pres pul mega zamerte se na realny moznosti ceskyho jarina,kterej chce,aby to jelo o trochu lip a kterej sere na nejaky cipovani u atmosfery,protoze to neni skoro poznat a akorat tam tece vic benalu
Hitman píše:ja si myslim ze 2.8 je na trojku az moc silny motorps: nechci ukamenovat
Hanz píše:Hitman píše:ja si myslim ze 2.8 je na trojku az moc silny motorps: nechci ukamenovat
tak si predstav co dela treba tohle: http://www.bavariacars.com.au/article/?id=37
PS-dalsi lhar nebo naivka, kterej dal jen pisty (ktere se davaji opet kvuli zmene kompresniho pomeru)
Hanz píše:... jen pro info- v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS...
LOPOLO píše:Hanz píše:Hitman píše:ja si myslim ze 2.8 je na trojku az moc silny motorps: nechci ukamenovat
tak si predstav co dela treba tohle: http://www.bavariacars.com.au/article/?id=37
PS-dalsi lhar nebo naivka, kterej dal jen pisty (ktere se davaji opet kvuli zmene kompresniho pomeru)
Nebud demagog Hanzi sakra ...
1, tohle je Mko a ne "obycejna M52, coz je samo o sobe neco znamena
( skoro o pul litru vetsi objem, samozrejme lepsi vnitrnosti protoze je to S)
2, tady uz nejakej zasah do motoru je a nejde o serii a presto udava mensi vykon nez o jakym si psal u seriovy M52!!!!
Upravoval vstriky, hlavu a blok ... pak vyfuk, celou palivovou soustavu, ridici jednotka je jina, boost controler, spojka .... precti si to tam.Hanz píše:... jen pro info- v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS...
To je trosku neco jinyho nez tvy puvodni tvrzeni o pouhy vymene tesneni pod hlavou a 700 konich, nemyslis? Ty vole zasnu co nekdy dokazes ..![]()
![]()
JFK píše:LOPOLO píše:Hanz píše:Hitman"]ja si myslim ze 2.8 je na trojku az moc silny motorps: nechci ukamenovat
tak si predstav co dela treba tohle: http://www.bavariacars.com.au/article/?id=37
PS-dalsi lhar nebo naivka, kterej dal jen pisty (ktere se davaji opet kvuli zmene kompresniho pomeru)
Nebud demagog Hanzi sakra ...
1, tohle je Mko a ne "obycejna M52, coz je samo o sobe neco znamena
( skoro o pul litru vetsi objem, samozrejme lepsi vnitrnosti protoze je to S)
2, tady uz nejakej zasah do motoru je a nejde o serii a presto udava mensi vykon nez o jakym si psal u seriovy M52!!!!
Upravoval vstriky, hlavu a blok ... pak vyfuk, celou palivovou soustavu, ridici jednotka je jina, boost controler, spojka .... precti si to tam.
[quote="Hanz píše:... jen pro info- v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS...
To je trosku neco jinyho nez tvy puvodni tvrzeni o pouhy vymene tesneni pod hlavou a 700 konich, nemyslis? Ty vole zasnu co nekdy dokazes ..![]()
![]()