Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e46 330d nebo 330 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
tweety
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
Bydliště: Rudná u Prahy

#1 Příspěvek od tweety »

Čau, potřeboval bych zkušenosti jaké máte s těmito auty . Chtěl bych to s xdrive a jezdil bych s tím tak 30km trasy .

:?: spotřeby
:?: spolehlivost + náklady na opravy
:?: zkušenosti s xdrive - spolehlivost + ceny oprav

Díky za odpovědi .
jogurt
Registrovaný
Příspěvky: 491
Registrován: pon 21.04.2003 00:00

#2 Příspěvek od jogurt »

E46 nema X Drive :!:
tweety
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
Bydliště: Rudná u Prahy

#3 Příspěvek od tweety »

měl sem zato, že veškeré pohony 4x4 od BMW sou xdrive . :oops:
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#4 Příspěvek od kosh »

ne ne e E46 je starý dobrý 4x4 drift systém :D
tweety
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
Bydliště: Rudná u Prahy

#5 Příspěvek od tweety »

Jen pro moje omezený znalosti - jaký je rozdíl mezi xdrive a 4x4 ?
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#6 Příspěvek od kosh »

tweety píše:Jen pro moje omezený znalosti - jaký je rozdíl mezi xdrive a 4x4 ?


x drive je vychytaný ( celkem dost ) ani nevím co to umí
a 4x4 u E46 je 38 % na předek a 62 % na zadek + mezinápravový diferenciál
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od matal Moderátor »

Pokud jezdíš krátký trasy tak 330i,ten motor je skvělej.. :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Deli
Registrovaný
Příspěvky: 580
Registrován: ned 30.04.2006 00:00
Bydliště: Plzeň

#8 Příspěvek od Deli »

kosh píše:x drive je vychytaný ( celkem dost ) ani nevím co to umí
a 4x4 u E46 je 38 % na předek a 62 % na zadek + mezinápravový diferenciál

Hlavně umí různě dělit výkon na kola, takže to nemá pěkně jako to je u E46...

Jinak já bych bral i, pokud je člověk trochu fanda do aut, tak to musí ocenit... 8) Jinak to tu je zralý na flame d vs i :D
Uživatelský avatar
FreeTree
Registrovaný
Příspěvky: 397
Registrován: ned 25.06.2006 00:00
Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI

#9 Příspěvek od FreeTree »

:lol: i
rades
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#10 Příspěvek od rades »

Jinak já bych bral i, pokud je člověk trochu fanda do aut, tak to musí ocenit... 8) Jinak to tu je zralý na flame d vs i :D[/quote]

Taky to tu čekám :P :D .
Jinak z vlastní zkušenosti diesel versus benzín dopručím benzín. 330i je dobrá motorizace.
V současnosti u dieselu nevidím žádné větší přednosti. Spíše naopak- ale to tu již proběhlo v několika(dosti) předešlých příspěvcích-při hledání nelze přehlídnout. Toč se kolovrátku toč.
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#11 Příspěvek od Atila »

Specialne u trojek je s dieselem trosku nevyhoda, ze krome posledniho roku ci dvou, ktere jsou stale za moc penez se daval pouze predchozi 135kW dieselovy trilitr a ten ma oproti 142kW zname z petek jeste par problemu navic oproti okolovratkovavanym vstrikum. A ta x30i to je proste maso a v trojce, ktera je nejsportovnejsi obzvlast. Takova M3 chudeho muze. :D
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od dsvatos »

Na takový krátký poskakování je určitě vhodnější benzín.. Tady bych se nerozmýšlel.. Něco jinýho by bylo, kdybych měl motat několikrát týdně Brno-Praha a zpátky.. To bych asi šel do nafty..
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Dave »

Doporučuji viz podpis. :lol:

Pokud d tak raději 150kW ale to jedině pokud jezdíš Praha-Brno 2x týdně jinak na kratší trasy určitě
i. Navíc za tu 150kW dáš min o 100 litrů víc.

Ironií je, že já za první měsíc co měl 330i najezdil to, co za půl roku s d. :roll:

Eviduji si spotřebu a při běžném provozu ten rozdíl není nijak markantní. Navíc se to smaže při výměně filtrů a další péči. Takže je to 0 k 0.

Jinak včera jsem dal v Šumperku plnou Shell VP (vynuloval jako obvykle) a doma se dívám na comp a 8,7 l/100 km (asi 170 km a vůbec jsem se necoural). Na popojíždky sem a tam mám něco přes 10. Takže tě to nesežera za živa jak si někdo myslí.
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#14 Příspěvek od Toydolls »

Dave píše:Doporučuji viz podpis. :lol:

Pokud d tak raději 150kW ale to jedině pokud jezdíš Praha-Brno 2x týdně jinak na kratší trasy určitě
i. Navíc za tu 150kW dáš min o 100 litrů víc.

Ironií je, že já za první měsíc co měl 330i najezdil to, co za půl roku s d. :roll:

Eviduji si spotřebu a při běžném provozu ten rozdíl není nijak markantní. Navíc se to smaže při výměně filtrů a další péči. Takže je to 0 k 0.

Jinak včera jsem dal v Šumperku plnou Shell VP (vynuloval jako obvykle) a doma se dívám na comp a 8,7 l/100 km (asi 170 km a vůbec jsem se necoural). Na popojíždky sem a tam mám něco přes 10. Takže tě to nesežera za živa jak si někdo myslí.


Naprosto souhlasim, jen je holej fakt,kdyz budes jezdit velky dalky trebas DE apod. kazdou chvili tak ten benal proste leze do penez.Kdyz se otocim za segrou do DE tak na ty samy trase ma otec o nadrz mensi spotrebu a to proste je znat a to to taky nesetri
Ale ja to neresim - uzivam si to :P
Kostik
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 18.04.2006 00:00

#15 Příspěvek od Kostik »

Co sem cetl v ruznych testech apod tak M54B30(co se dava i do 330i) je vsude vychvalovanej do nebes.
Vyhral i nakou cenu za best engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ward%27s_10_Best_Engines
Taky si na nej brousim zuby do petky :woot:
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#16 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Kostik píše:Co sem cetl v ruznych testech apod tak M54B30(co se dava i do 330i) je vsude vychvalovanej do nebes.
Vyhral i nakou cenu za best engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ward%27s_10_Best_Engines


To snad 3,0D taky ne? :)
N54 PWR
wagina
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 06.07.2005 00:00

#17 Příspěvek od wagina »

JEDINĚ 330D-150KW. POLOVIČNÍ SPOTŘEBA A 330I TI JEN TAK NEUJEDE :lol: :lol: :lol:
srle
Registrovaný
Příspěvky: 921
Registrován: ned 01.05.2005 00:00

#18 Příspěvek od srle »

wagina píše:JEDINĚ 330D-150KW. POLOVIČNÍ SPOTŘEBA A 330I TI JEN TAK NEUJEDE :lol: :lol: :lol:


chces rict, ze ti 330i proste neujede :-)
tweety
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
Bydliště: Rudná u Prahy

#19 Příspěvek od tweety »

Chlapi a co udržba - u dieselu sou průserový vstřiky, který sou prej nekřesťansky drahý což u benzínu není . Jaký su problémy s benzinovou variantou ? Máte někdo zkušenodti s tím pohonem 4x4 ?
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od matal Moderátor »

Kostik píše:Co sem cetl v ruznych testech apod tak M54B30(co se dava i do 330i) je vsude vychvalovanej do nebes.
Vyhral i nakou cenu za best engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ward%27s_10_Best_Engines
Taky si na nej brousim zuby do petky :woot:


Jj taky to bude doufám další motor,který osedlám.. :wink:
Kamarád ho má,330i SMG a musím říct,že je to opravdu mazec,ale trochu si vezme oleje.. :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Odpovědět