


Díky za odpovědi .
Hlavně umí různě dělit výkon na kola, takže to nemá pěkně jako to je u E46...kosh píše:x drive je vychytaný ( celkem dost ) ani nevím co to umí
a 4x4 u E46 je 38 % na předek a 62 % na zadek + mezinápravový diferenciál
Naprosto souhlasim, jen je holej fakt,kdyz budes jezdit velky dalky trebas DE apod. kazdou chvili tak ten benal proste leze do penez.Kdyz se otocim za segrou do DE tak na ty samy trase ma otec o nadrz mensi spotrebu a to proste je znat a to to taky nesetriDave píše:Doporučuji viz podpis.![]()
Pokud d tak raději 150kW ale to jedině pokud jezdíš Praha-Brno 2x týdně jinak na kratší trasy určitě
i. Navíc za tu 150kW dáš min o 100 litrů víc.
Ironií je, že já za první měsíc co měl 330i najezdil to, co za půl roku s d.![]()
Eviduji si spotřebu a při běžném provozu ten rozdíl není nijak markantní. Navíc se to smaže při výměně filtrů a další péči. Takže je to 0 k 0.
Jinak včera jsem dal v Šumperku plnou Shell VP (vynuloval jako obvykle) a doma se dívám na comp a 8,7 l/100 km (asi 170 km a vůbec jsem se necoural). Na popojíždky sem a tam mám něco přes 10. Takže tě to nesežera za živa jak si někdo myslí.
To snad 3,0D taky ne?Kostik píše:Co sem cetl v ruznych testech apod tak M54B30(co se dava i do 330i) je vsude vychvalovanej do nebes.
Vyhral i nakou cenu za best engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ward%27s_10_Best_Engines
Jj taky to bude doufám další motor,který osedlám..Kostik píše:Co sem cetl v ruznych testech apod tak M54B30(co se dava i do 330i) je vsude vychvalovanej do nebes.
Vyhral i nakou cenu za best engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ward%27s_10_Best_Engines
Taky si na nej brousim zuby do petky