Jinak já bych bral i, pokud je člověk trochu fanda do aut, tak to musí ocenit... Jinak to tu je zralý na flame d vs i[/quote]
Taky to tu čekám .
Jinak z vlastní zkušenosti diesel versus benzín dopručím benzín. 330i je dobrá motorizace.
V současnosti u dieselu nevidím žádné větší přednosti. Spíše naopak- ale to tu již proběhlo v několika(dosti) předešlých příspěvcích-při hledání nelze přehlídnout. Toč se kolovrátku toč.
Specialne u trojek je s dieselem trosku nevyhoda, ze krome posledniho roku ci dvou, ktere jsou stale za moc penez se daval pouze predchozi 135kW dieselovy trilitr a ten ma oproti 142kW zname z petek jeste par problemu navic oproti okolovratkovavanym vstrikum. A ta x30i to je proste maso a v trojce, ktera je nejsportovnejsi obzvlast. Takova M3 chudeho muze.
Na takový krátký poskakování je určitě vhodnější benzín.. Tady bych se nerozmýšlel.. Něco jinýho by bylo, kdybych měl motat několikrát týdně Brno-Praha a zpátky.. To bych asi šel do nafty..
Pokud d tak raději 150kW ale to jedině pokud jezdíš Praha-Brno 2x týdně jinak na kratší trasy určitě
i. Navíc za tu 150kW dáš min o 100 litrů víc.
Ironií je, že já za první měsíc co měl 330i najezdil to, co za půl roku s d.
Eviduji si spotřebu a při běžném provozu ten rozdíl není nijak markantní. Navíc se to smaže při výměně filtrů a další péči. Takže je to 0 k 0.
Jinak včera jsem dal v Šumperku plnou Shell VP (vynuloval jako obvykle) a doma se dívám na comp a 8,7 l/100 km (asi 170 km a vůbec jsem se necoural). Na popojíždky sem a tam mám něco přes 10. Takže tě to nesežera za živa jak si někdo myslí.
Pokud d tak raději 150kW ale to jedině pokud jezdíš Praha-Brno 2x týdně jinak na kratší trasy určitě i. Navíc za tu 150kW dáš min o 100 litrů víc.
Ironií je, že já za první měsíc co měl 330i najezdil to, co za půl roku s d.
Eviduji si spotřebu a při běžném provozu ten rozdíl není nijak markantní. Navíc se to smaže při výměně filtrů a další péči. Takže je to 0 k 0.
Jinak včera jsem dal v Šumperku plnou Shell VP (vynuloval jako obvykle) a doma se dívám na comp a 8,7 l/100 km (asi 170 km a vůbec jsem se necoural). Na popojíždky sem a tam mám něco přes 10. Takže tě to nesežera za živa jak si někdo myslí.
Naprosto souhlasim, jen je holej fakt,kdyz budes jezdit velky dalky trebas DE apod. kazdou chvili tak ten benal proste leze do penez.Kdyz se otocim za segrou do DE tak na ty samy trase ma otec o nadrz mensi spotrebu a to proste je znat a to to taky nesetri
Ale ja to neresim - uzivam si to
Co sem cetl v ruznych testech apod tak M54B30(co se dava i do 330i) je vsude vychvalovanej do nebes.
Vyhral i nakou cenu za best engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ward%27s_10_Best_Engines Taky si na nej brousim zuby do petky
Chlapi a co udržba - u dieselu sou průserový vstřiky, který sou prej nekřesťansky drahý což u benzínu není . Jaký su problémy s benzinovou variantou ? Máte někdo zkušenodti s tím pohonem 4x4 ?
Kostik píše:Co sem cetl v ruznych testech apod tak M54B30(co se dava i do 330i) je vsude vychvalovanej do nebes. Vyhral i nakou cenu za best engine http://en.wikipedia.org/wiki/Ward%27s_10_Best_Engines Taky si na nej brousim zuby do petky
Jj taky to bude doufám další motor,který osedlám.. Kamarád ho má,330i SMG a musím říct,že je to opravdu mazec,ale trochu si vezme oleje..