Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

cabrio e46

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
marwal
Registrovaný
Příspěvky: 410
Registrován: úte 29.04.2003 00:00
Bydliště: Karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od marwal »

Ahoj, chceme koupit cabrio a tak e46 přichází v úvahu. Na mobile je jich vice. Rok okolo 2000-2001, 323 - 330, cenove do 17tis Eur. Jen nevim v kterym roce byl facelift a zda ma vyznam kupovat tohle auto po faceliftu nebo technickych a designovych uprav nebylo tolik významných.

diky za odpověď.
Martin

např: BMW 330 Ci Cabrio Leder/Xenon/Navi+TV/Telefon
94.500 km, 170 kW (231 PS), Benzin, Automatik, Erstzulassung: 12/00
Za hardtop chce příplatek, cena 16900Eur.
Přílohy
c08c_27.JPG
c08c_27.JPG (61.48 KiB) Zobrazeno 1723 x
c59e_27.JPG
c59e_27.JPG (55.11 KiB) Zobrazeno 1723 x
c423_27.JPG
c423_27.JPG (54.61 KiB) Zobrazeno 1723 x
c483_27.JPG
c483_27.JPG (52.32 KiB) Zobrazeno 1723 x
marwal
Registrovaný
Příspěvky: 410
Registrován: úte 29.04.2003 00:00
Bydliště: Karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od marwal »

musí být pro 4 lidi a automat. Hardtop je myslim pro provoz v zime dobra vec?
xxvasek
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: úte 12.12.2006 01:00

#3 Příspěvek od xxvasek »

znamej mel e46 cabrio a kdyz mel vytazenou strechu tak to dost drnci cely to auto vevnitr....ale kdyz to je stazeny tak good....jinak na sauto mas cabrio za 549 ale manual....
Vitak
Registrovaný
Příspěvky: 121
Registrován: čtv 25.01.2007 01:00
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem

#4 Příspěvek od Vitak »

Kábro je gut.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od castro »

docela by mě zajímalo jaký to je třeba v 180km/h s těsností vzduchu, jestli to nikde neprofukuje a nehvízdá jak velorex...???
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Zave »

castro píše:docela by mě zajímalo jaký to je třeba v 180km/h s těsností vzduchu, jestli to nikde neprofukuje a nehvízdá jak velorex...???


s velorexem jde jet 180? :lol:
Vitak
Registrovaný
Příspěvky: 121
Registrován: čtv 25.01.2007 01:00
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem

#7 Příspěvek od Vitak »

castro píše:docela by mě zajímalo jaký to je třeba v 180km/h s těsností vzduchu, jestli to nikde neprofukuje a nehvízdá jak velorex...???
Pokud jsou všechny těsnící gumy v pořádku, tak je to bezproblémů.
Peppo
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: pon 17.04.2006 00:00
Bydliště: www.m3power.sk
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Peppo »

ohladom toho faceliftu skus http://www.bmwinfo.com
a co sa tyka hard-top - odporucam - je ich malo sice ale vyzera to krasne
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#9 Příspěvek od Atila »

castro píše:docela by mě zajímalo jaký to je třeba v 180km/h s těsností vzduchu, jestli to nikde neprofukuje a nehvízdá jak velorex...???


To zalezi na kvalite kabrioletu. Lacine kabriolety typicky ruzne ty Golfy, Astry a podobna pseudoauta s platenou strechou odvozena od nizsich trid konci nekde kolem stotriceti, pak zacne platena strecha fungovat jako brzdici padak raketoplanu. :-) Oproti tomu kvalitni dobre delane kousky jako byly treba Saaby nebo Audi dokazi bez problemu kalit se stazenou strechou svoji maximalkou a stale se da uvnitr docela zit.
Odpovědět