Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Neudrží volnoběh po startu -> chcípne

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
CerMet
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 16.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od CerMet »

Ahoj,

sem jiz dva dny majitelem BMW 316, E36, 94, 73kW. A mám malý problém...

Vcelku často se mi stává, že motor po roztočení startérem naskočí, ale nezastaví se na volnoběžných otáčkách. Velice často se podtočí a až tak na 500 otáčkách se s tím motor pokusí poprat a přidat. Občas zakmitá a chytne se, občas chcípne.
Jakmile se do volnoběžných otáček dostane, pak je již drží celkem dobře. Myslel sem, že je to děravou hadicí mezi motorem a váhou vzduchu, tu sem ale utěsnil a problém se projevuje stále.
Problém se vyskytuje především při teplém startu. Pokud je motor studený, chytne se volnoběh téměř vždy (odčas s menším zakmitáním otáček)

Máte s tím někdo zkušenost? Klapka? Jiná hadice? Na co se zaměřit?

Předem děkuji, za jakýkoliv podnět.

Miloš
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Leveler »

Počkej si tam měl už díru?Zkus to znova pořádně prohlídnout jestli ti to tam ještě někde nepřisává falešnej vzduch.Někdy stačí i maličká dírka a blbne to.Pořádně to prolez.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#3 Příspěvek od Killca »

no to koleno od sani bych vymenil za novy, dnes to stoji 4stovky a jinak muzes mit v haji lambda sondu, nebo ridici jednotku nebo vahu vzduchu samotnou, nejlip kazdou coucastku od nekoho pujcit a vyzkouset na svem

edit: a kdyby nic nepomohlo tak se pak nabizi otazka jestli neni jen zasrany palivovy filtr nebo vadne palivove cerpadlo
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
CerMet
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 16.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od CerMet »

Killca píše:no to koleno od sani bych vymenil za novy, dnes to stoji 4stovky a jinak muzes mit v haji lambda sondu, nebo ridici jednotku nebo vahu vzduchu samotnou, nejlip kazdou coucastku od nekoho pujcit a vyzkouset na svem

edit: a kdyby nic nepomohlo tak se pak nabizi otazka jestli neni jen zasrany palivovy filtr nebo vadne palivove cerpadlo


Ouha :o)...no na tu hadici sem se ptal v AutoKelly, bylo mi řečeno, že repliky nejsou a originál stojí přes litr a musí se objednat. Zvláštní je že pokud nastartuje, pak je vše v poho...normální spotřeba (na BMW :o)), motor táhne...četl sem teď na fóru že by to mohl být volnoběžný ventil...zkusím
juro
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: bratislava

#5 Příspěvek od juro »

Snímač otáčok mne to robylo na e38 včera mi to robili bmw a pohode.
CerMet
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 16.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od CerMet »

juro píše:Snímač otáčok mne to robylo na e38 včera mi to robili bmw a pohode.


Hmm děkuju, to by mohlo být...na kolik tě to přišlo?
juro
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: bratislava

#7 Příspěvek od juro »

snimač otáčok na 1956.-sk v elite a práca 600.-sk bmw na e38.lebo to ne stačí vymeniť musia resetnuť počitač preto som to dával do bmw.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#8 Příspěvek od Killca »

CerMet píše:Ouha :o)...no na tu hadici sem se ptal v AutoKelly, bylo mi řečeno, že repliky nejsou a originál stojí přes litr a musí se objednat. Zvláštní je že pokud nastartuje, pak je vše v poho...normální spotřeba (na BMW :o)), motor táhne...četl sem teď na fóru že by to mohl být volnoběžný ventil...zkusím
to je divny, sem mysel ze treba v autecu v praze u nas to stoji nejakych 450kc, maj ted celkem levno, tak bud sem se prekouk ja nebo ses ptal na neco jinyho asi :D
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Slavisimo »

Volnobezny ventil
MARTINEX2
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#10 Příspěvek od MARTINEX2 »

SKUS VYMĚNIT TEN SNÍMAČ OTÁČEK VYCHÁZÍ OKOLO 2000 KČ JESTLI JE TO PRO TEBE MOC HOD TO NA DIAGNOSTIKU A BUDEŠ MÍT JISTOTU ŽE TO JE TÍM! A PO VÝMĚNĚ NEPOTŘEBUJE ŽÁDNOU DIAGNOSTIKU - ZBYTEČNĚ VYHODÍŠ PRACHY
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od castro »

jj, volnoběžný ventil, u 4vála se k němu dostaneš celkem snadno. Je potřeba ho pročistit benzínem... od toho gumovýho kolena k němu vede gumová hadice.

zkus na to koleno stříknout technickej benzín za běhu motoru, pokud se ti zvednou otáčky, máš tam pořád díru....
Odpovědět