Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Neudrží volnoběh po startu -> chcípne
Ahoj,
sem jiz dva dny majitelem BMW 316, E36, 94, 73kW. A mám malý problém...
Vcelku často se mi stává, že motor po roztočení startérem naskočí, ale nezastaví se na volnoběžných otáčkách. Velice často se podtočí a až tak na 500 otáčkách se s tím motor pokusí poprat a přidat. Občas zakmitá a chytne se, občas chcípne.
Jakmile se do volnoběžných otáček dostane, pak je již drží celkem dobře. Myslel sem, že je to děravou hadicí mezi motorem a váhou vzduchu, tu sem ale utěsnil a problém se projevuje stále.
Problém se vyskytuje především při teplém startu. Pokud je motor studený, chytne se volnoběh téměř vždy (odčas s menším zakmitáním otáček)
Máte s tím někdo zkušenost? Klapka? Jiná hadice? Na co se zaměřit?
Předem děkuji, za jakýkoliv podnět.
Miloš
sem jiz dva dny majitelem BMW 316, E36, 94, 73kW. A mám malý problém...
Vcelku často se mi stává, že motor po roztočení startérem naskočí, ale nezastaví se na volnoběžných otáčkách. Velice často se podtočí a až tak na 500 otáčkách se s tím motor pokusí poprat a přidat. Občas zakmitá a chytne se, občas chcípne.
Jakmile se do volnoběžných otáček dostane, pak je již drží celkem dobře. Myslel sem, že je to děravou hadicí mezi motorem a váhou vzduchu, tu sem ale utěsnil a problém se projevuje stále.
Problém se vyskytuje především při teplém startu. Pokud je motor studený, chytne se volnoběh téměř vždy (odčas s menším zakmitáním otáček)
Máte s tím někdo zkušenost? Klapka? Jiná hadice? Na co se zaměřit?
Předem děkuji, za jakýkoliv podnět.
Miloš
no to koleno od sani bych vymenil za novy, dnes to stoji 4stovky a jinak muzes mit v haji lambda sondu, nebo ridici jednotku nebo vahu vzduchu samotnou, nejlip kazdou coucastku od nekoho pujcit a vyzkouset na svem
edit: a kdyby nic nepomohlo tak se pak nabizi otazka jestli neni jen zasrany palivovy filtr nebo vadne palivove cerpadlo
edit: a kdyby nic nepomohlo tak se pak nabizi otazka jestli neni jen zasrany palivovy filtr nebo vadne palivove cerpadlo
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Killca píše:no to koleno od sani bych vymenil za novy, dnes to stoji 4stovky a jinak muzes mit v haji lambda sondu, nebo ridici jednotku nebo vahu vzduchu samotnou, nejlip kazdou coucastku od nekoho pujcit a vyzkouset na svem
edit: a kdyby nic nepomohlo tak se pak nabizi otazka jestli neni jen zasrany palivovy filtr nebo vadne palivove cerpadlo
Ouha


to je divny, sem mysel ze treba v autecu v praze u nas to stoji nejakych 450kc, maj ted celkem levno, tak bud sem se prekouk ja nebo ses ptal na neco jinyho asiCerMet píše:Ouha)...no na tu hadici sem se ptal v AutoKelly, bylo mi řečeno, že repliky nejsou a originál stojí přes litr a musí se objednat. Zvláštní je že pokud nastartuje, pak je vše v poho...normální spotřeba (na BMW
)), motor táhne...četl sem teď na fóru že by to mohl být volnoběžný ventil...zkusím

vlevo je matal
a vpravo Killca 

