Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

318i E36 M40 kolisa volnobeh, nejde pres 4500 tis.ot.

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
susak
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 24.01.2008 01:00

#1 Příspěvek od susak »

Zdravim,pred tydnem jsem si koupil BMW a motoru kolisa volnobeh, taky se mi zda ze to tah nema zadny a nechce pres 4500 tis.otacek.A motor zacne nekdy kolem 3000 tis otacek klepat. Nevite co by to mohlo byt?Na diagnostiku se chystam,ale nejsem z toho vubec moudrej, z toho co jsem tu cet, pisete hydrostely nebo vacka. Hydrostely cvakaj trochu to jo. MOtor ma 170 tis.km. je z Nemecka.Osobne doufam ze to bude Lambda nebo vaha. Mel nekdo podobny problem?


A jeste mi zlobi zadni naprava,vypada to na neco v diferaku. Pri tahu je to jaks taks ticho ale kdyz pustim plyn a necham to brzdit motorem tak slyset docela silny chroupani a pri neutralu se to taky trochu ozyva.Mel jste nekdo neco podobneho?

Kazda rada pomuze.Dekuju
KEAN
Registrovaný
Příspěvky: 521
Registrován: sob 10.12.2005 01:00
Bydliště: D1 66km

#2 Příspěvek od KEAN »

Ahoj, mam taky m40 ale v e30 a kolisani otacek jsem vyresil vymenou volnobezneho ventilu, samozrejme ta vaha to muze delat taky.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Huska »

pokud nemáš "díru" v sání tak jedině váha nebo vačka ...lambda nemá vliv na vytočení nad 4500 otáček (motor jede bez větších problémů bez ní). Váhu zkus tak, že ji vymontuješ a zkus zda klapka jde otevřít na max a že v žádném místě nedrhne..... pokud vyloučíš tyto závady tak vyměn vačku....je ojetá a neotevírá dostatečně ventily.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Kubin
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 10.12.2007 01:00

#4 Příspěvek od Kubin »

pokud ma motor doopravdy 170tis.. tak nemuže byt ojeta vačka!!
spis bych take typoval vahu, nebo gumovou hadici co je za vahou-mohlo by to sat nekde falesnej vzduch..
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#5 Příspěvek od Killca »

kdyby byl jen samostatnej problem ze se motor nechce dostat pres 4500 tak je taky mozny ze je v haji palivovy cerpadlo, dava malej tlak, chtelo by to vymontovat a nekde zmerit tlak
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od paveld »

Je to na vsechny kvalty stejny? Ani na volnobeh to nevytocis nad 4500 tisice?
susak
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 24.01.2008 01:00

#7 Příspěvek od susak »

na volnobeh vytocim ale pak s kvaltama je to horsi a horsi
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od paveld »

susak píše:na volnobeh vytocim ale pak s kvaltama je to horsi a horsi

to bude dost mozana vackou... nejlip shodit viko ventilu a podivat se jak vypada. to je nemoc tadytech motoru.
susak
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 24.01.2008 01:00

#9 Příspěvek od susak »

NO tak kouknu na to, zejtra to pojede na komplet diagnostiku
Odpovědět