S tím souvisí i druhá otázka, až bude SB nalisovanej v držáku, jakým způsobem se nasazuje na rameno? Dá se to taky udělat v garáži holýma rukama?


Určitě to už někdo dělal, tak pls zkušenosti.
Díky


Killca píše:jarda si ted lisoval na svym 330xd, jako doma sam to neudelas, max to lisnuti sb do drzaku, ale zbytek musis na lis, my s jardou sme s tim meli pekny srani
to ti taky radim, kup radsi sb uz v tom drzaku, jinak budes mit praci navic a jeste abys to mel presne natocene tak, jak to ma byt, protoze ten silac tam nemuzes hodit jen tak, ale musi byt presne natoceny
michal09 píše:Killca píše:jarda si ted lisoval na svym 330xd, jako doma sam to neudelas, max to lisnuti sb do drzaku, ale zbytek musis na lis, my s jardou sme s tim meli pekny srani
to ti taky radim, kup radsi sb uz v tom drzaku, jinak budes mit praci navic a jeste abys to mel presne natocene tak, jak to ma byt, protoze ten silac tam nemuzes hodit jen tak, ale musi byt presne natoceny
Vždyť jo SB do držáku, o to mi jde. Pak jen dostat rameno do toho SB až bude v tom držáku, to je všechno. Nový Komplet ramena mám už doma, tam se nic lisovat nebude, jen se prohodí za starý...![]()
Jinak radši budu mít práci navíc, než si připlácet 1500kč za dva kovový kroužky alias držáky, který mám na autě a jsou OK. Vím že musí dát přesně natočený, je tam taky nějakej zobáček, kterej musí sedět aby jsi vědět že to je ok.
1500,- sice neni extra pálka, ale v tomto případě, dvou kovových kroužků mi to jako pálka příjde, to dám radši 2 čenta za nalisování a výsledek musí bejt stejnej...
PS: U jardový e46 je složitější/jinej podvozek, když to šlo blbě jemu neznamená, že to půjde na pitchu i mě na 36tce