Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Dlouho padající otáčky

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Diome
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od Diome »

Ahoj .. :) Mám 320i Vanose a mám takovej problém ... když byla zima, a kdykoliv jsem to nastartoval, tak to chytlo hned, ale vždy vyletěli otáčky strašně vysoko, čím větší zima, tím víc otáček a pak trvalo tak 2 min, než se to srovnalo .. když bylo -15°C, vylítlo to i do 5tisíc otáček ... a to je první problém s tím .. ted když je 5°C tak už je to ok ... ale zda se mi, že mi strašně dlouho stejně padají otáčky, vytočím motor, pustím pedál, a otáčky jdou k zemi strašně dlouho, kámoš má 325i a u něj to bylo tak 3x rychleji dole než u mě ... nevíte, kde by mohla být chyba ? Jinak už mám horší VANOS, ale ten budu ted měnit, ale tím to asi nebude ne ? Fakt díky moc :)
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#2 Příspěvek od Jamall »

dej sem video
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od MattyX Moderátor »

no tvl v -15ti , po nastartování 5000ot tak to je ideální aby se to hvízdlo :D

asi bych zacal tim ze bych vycistil skrtici klapku , zkontroloval volnobeznej ventil , popripade potenciometr skrtici klapky ,nebo jestli hadice na podtlak neprisavaji hafo vzduchu , nebo lanko plynu se nezasekava atd . takto tezko radit co to muze byt ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#4 Příspěvek od Jamall »

tenhle rok jsem řešil u kamarádova auta a byla to lambda
Diome
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Diome »

Videjko bude zítra, dám ho sem .. :) zatim díky

EDIT //¨
tak zde jdou videjka ... první je, jak startuju, a to bylo par stupnu nad, a stejne se to divne chovalo, však uvidíte ...Druhé jsou dlouho padající otáčky .. :)
1. http://www.youtube.com/watch?v=yBBjPPLGpR4
2. http://www.youtube.com/watch?v=7p2YGTMi_yU

všem moc díky :)
Diome
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od Diome »

8)
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#7 Příspěvek od fizzer »

podle těch videí mě to dělá totéž... ale řekl bych že je to normální :)
martin3008
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: úte 29.09.2009 00:00

#8 Příspěvek od martin3008 »

nepomaha na znizenie otacok jemne tuknutie do plynu?
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#9 Příspěvek od paca »

volnoběžné otáčky máš kolik když je motor zahřátý? měly by být do 900ot
Diome
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od Diome »

fizzer píše:podle těch videí mě to dělá totéž... ale řekl bych že je to normální :)

No, tak jestli je to u dvoulitra jiné, než u dvouapůlky, tak je to asi dobré :)

paca píše:volnoběžné otáčky máš kolik když je motor zahřátý? měly by být do 900ot

cca kolem 700 otáček .. :)
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od aigo »

tak dnes sem s tim byl na diagnostice a je v haji lambda a skrtici klapka vzduchu
Odpovědět