Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Svítí mi kontrolky jak vánoční stromeček
Ahoj,
mám Z4 E86 tzn. podobné s E46. Nikde sem ale v návodech nenašel co znamená tohle. Rozsvítilo se to vždycky tak po 5 km jízdy a teď už to svítí furt. Kola sem dofoukal a zkalibroval. Auto je v provozu 3 roky, brzdovky je tam dost.
Poraďte prosím, co si myslíte.
mám Z4 E86 tzn. podobné s E46. Nikde sem ale v návodech nenašel co znamená tohle. Rozsvítilo se to vždycky tak po 5 km jízdy a teď už to svítí furt. Kola sem dofoukal a zkalibroval. Auto je v provozu 3 roky, brzdovky je tam dost.
Poraďte prosím, co si myslíte.
- Přílohy
-
- 2012-10-24 17.28.05 (Kopírovat).jpg (186.65 KiB) Zobrazeno 2082 x
Pokud to není žádné čidlo ABS, tak je to definitivně čidlo otáčení volantu. To samé jsem teď řešil na X3 2008 .. jde o to, že DSC jednotka, která má v sobě mimojiné i funkci hlídání tlaku v pneumatikách, tak komunikuje s tímto senzorem, protože potřebuje mít aktuální údaje i o natočení předních kol (steering angle senzor) ..
Pokud se stane nefunkčním tak DSC jednotka vypne protiprokluz i kontrolu tlaku v pneumatikách.
Pro potvrzení už jen musím doporučit (nebo spíš vnutit) diagnostiku, která přímo v DSC modulu řekne, že je buď problém s jedním ze senzorů otáčení kol nebo se senzorem otáčení volantu (v diag chybových kódech označeno jako SZL nebo LWS) ..
U té X3 se tento senzor nacházel na tyči řízení mezi pedály plny a brzdy.. musel se odmontovat držák brzdového pedálu a zespodu na autě odpojit řízení, aby se mohla povysunout tyč a následně pak sundat senzor.
Pokud se stane nefunkčním tak DSC jednotka vypne protiprokluz i kontrolu tlaku v pneumatikách.
Pro potvrzení už jen musím doporučit (nebo spíš vnutit) diagnostiku, která přímo v DSC modulu řekne, že je buď problém s jedním ze senzorů otáčení kol nebo se senzorem otáčení volantu (v diag chybových kódech označeno jako SZL nebo LWS) ..
U té X3 se tento senzor nacházel na tyči řízení mezi pedály plny a brzdy.. musel se odmontovat držák brzdového pedálu a zespodu na autě odpojit řízení, aby se mohla povysunout tyč a následně pak sundat senzor.
mentuli píše:Pokud to není žádné čidlo ABS, tak je to definitivně čidlo otáčení volantu. To samé jsem teď řešil na X3 2008 .. jde o to, že DSC jednotka, která má v sobě mimojiné i funkci hlídání tlaku v pneumatikách, tak komunikuje s tímto senzorem, protože potřebuje mít aktuální údaje i o natočení předních kol (steering angle senzor) ..
Pokud se stane nefunkčním tak DSC jednotka vypne protiprokluz i kontrolu tlaku v pneumatikách.
Pro potvrzení už jen musím doporučit (nebo spíš vnutit) diagnostiku, která přímo v DSC modulu řekne, že je buď problém s jedním ze senzorů otáčení kol nebo se senzorem otáčení volantu (v diag chybových kódech označeno jako SZL nebo LWS) ..
U té X3 se tento senzor nacházel na tyči řízení mezi pedály plny a brzdy.. musel se odmontovat držák brzdového pedálu a zespodu na autě odpojit řízení, aby se mohla povysunout tyč a následně pak sundat senzor.
Dík, zítrajedu do místního servisu, tak na to mrkneme, děkuju
mentuli píše:Pokud to není žádné čidlo ABS, tak je to definitivně čidlo otáčení volantu. To samé jsem teď řešil na X3 2008 .. jde o to, že DSC jednotka, která má v sobě mimojiné i funkci hlídání tlaku v pneumatikách, tak komunikuje s tímto senzorem, protože potřebuje mít aktuální údaje i o natočení předních kol (steering angle senzor) ..
Pokud se stane nefunkčním tak DSC jednotka vypne protiprokluz i kontrolu tlaku v pneumatikách.
Pro potvrzení už jen musím doporučit (nebo spíš vnutit) diagnostiku, která přímo v DSC modulu řekne, že je buď problém s jedním ze senzorů otáčení kol nebo se senzorem otáčení volantu (v diag chybových kódech označeno jako SZL nebo LWS) ..
U té X3 se tento senzor nacházel na tyči řízení mezi pedály plny a brzdy.. musel se odmontovat držák brzdového pedálu a zespodu na autě odpojit řízení, aby se mohla povysunout tyč a následně pak sundat senzor.
Dík, zítrajedu do místního servisu, tak na to mrkneme, děkuju
mentuli píše:Pokud to není žádné čidlo ABS, tak je to definitivně čidlo otáčení volantu. To samé jsem teď řešil na X3 2008 .. jde o to, že DSC jednotka, která má v sobě mimojiné i funkci hlídání tlaku v pneumatikách, tak komunikuje s tímto senzorem, protože potřebuje mít aktuální údaje i o natočení předních kol (steering angle senzor) ..
Pokud se stane nefunkčním tak DSC jednotka vypne protiprokluz i kontrolu tlaku v pneumatikách.
Pro potvrzení už jen musím doporučit (nebo spíš vnutit) diagnostiku, která přímo v DSC modulu řekne, že je buď problém s jedním ze senzorů otáčení kol nebo se senzorem otáčení volantu (v diag chybových kódech označeno jako SZL nebo LWS) ..
U té X3 se tento senzor nacházel na tyči řízení mezi pedály plny a brzdy.. musel se odmontovat držák brzdového pedálu a zespodu na autě odpojit řízení, aby se mohla povysunout tyč a následně pak sundat senzor.
Dík, zítrajedu do místního servisu, tak na to mrkneme, děkuju
IIIpivo píše:mentuli píše:Pokud to není žádné čidlo ABS, tak je to definitivně čidlo otáčení volantu. To samé jsem teď řešil na X3 2008 .. jde o to, že DSC jednotka, která má v sobě mimojiné i funkci hlídání tlaku v pneumatikách, tak komunikuje s tímto senzorem, protože potřebuje mít aktuální údaje i o natočení předních kol (steering angle senzor) ..
Pokud se stane nefunkčním tak DSC jednotka vypne protiprokluz i kontrolu tlaku v pneumatikách.
Pro potvrzení už jen musím doporučit (nebo spíš vnutit) diagnostiku, která přímo v DSC modulu řekne, že je buď problém s jedním ze senzorů otáčení kol nebo se senzorem otáčení volantu (v diag chybových kódech označeno jako SZL nebo LWS) ..
U té X3 se tento senzor nacházel na tyči řízení mezi pedály plny a brzdy.. musel se odmontovat držák brzdového pedálu a zespodu na autě odpojit řízení, aby se mohla povysunout tyč a následně pak sundat senzor.
Dík, zítrajedu do místního servisu, tak na to mrkneme, děkuju
Stačí poděkovat jednou ... dej pak vědět

no já mám manual a převodovka mě taky napadla ale nevím co s tím... musel sem měnit budíky protože mi nefungoval budík na teplotu motoru a čidlo bylo vpohodě ale vyměnil sem budíky a stejně neukazuje a eště se mi rozsvítila ta kontrolka a díval sem se na ty staré budíky a tam chyběla ta žárovka od te kontrolky takže je možné že už třeba chybu hlásí dlouho ale já ji neviděl 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: stř 06.02.2013 01:00
http://www.e90post.com/goodiesforyou/indicators.jpg tady mas vsechny kontrolky
díky
ale dneska se mi rozsvítila kontrolka a není ani v těch kontrolkách cos mi poslal http://auto.idnes.cz/foto.aspx?foto1=JB3c70b6_b6.jpg je to tota akorát je červeně... je to ta tlouštka obložení destiček jak je pod obrázkem napsané?
