Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Svítí mi kontrolky jak vánoční stromeček

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
IIIpivo
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 16.08.2012 00:00
Bydliště: Moravský Krumlov

#1 Příspěvek od IIIpivo »

Ahoj,

mám Z4 E86 tzn. podobné s E46. Nikde sem ale v návodech nenašel co znamená tohle. Rozsvítilo se to vždycky tak po 5 km jízdy a teď už to svítí furt. Kola sem dofoukal a zkalibroval. Auto je v provozu 3 roky, brzdovky je tam dost.

Poraďte prosím, co si myslíte.
Přílohy
2012-10-24 17.28.05 (Kopírovat).jpg
2012-10-24 17.28.05 (Kopírovat).jpg (186.65 KiB) Zobrazeno 2070 x
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#2 Příspěvek od Dan td »

Odhaduju čidlo ABS, které, to ti řekne diagnostika.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
IIIpivo
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 16.08.2012 00:00
Bydliště: Moravský Krumlov

#3 Příspěvek od IIIpivo »

Dan td píše:Odhaduju čidlo ABS, které, to ti řekne diagnostika.


ABS má svoji kontrolku :-/ Ale asi se tomu fakt nevyhnu no.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od starML Člen Klubu »

- vojetý brzdový destičky nebo málo brzdové kapaliny
- nesoulad mezi sledovanou a skutečnou hodnotou tlaku v pneu - po kontrole skutečného tlaku je možno synchronizovat a hláška zmizne
metroken
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 16.02.2012 01:00
Bydliště: Matka měst

#5 Příspěvek od metroken »

mně tohle na e46 svítilo, když byl v pytli snímač otáček kola, někdy mi to zhaslo a po pár km zase rozsvítilo..
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice

#6 Příspěvek od e155 »

Sice na E39, ale sjeté destičky a při tom klesající hladina brzdovky. Zkus ji dolít, mělo by to zhasnout, desky samosebou vyměnit.
IIIpivo
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 16.08.2012 00:00
Bydliště: Moravský Krumlov

#7 Příspěvek od IIIpivo »

e155 píše:Sice na E39, ale sjeté destičky a při tom klesající hladina brzdovky. Zkus ji dolít, mělo by to zhasnout, desky samosebou vyměnit.


Díky za odpovědi, proč by ale svítily gumy? Vidím to na to čidlo, svítí všecko co to čidlí ovlivňuje.
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#8 Příspěvek od mentuli »

Pokud to není žádné čidlo ABS, tak je to definitivně čidlo otáčení volantu. To samé jsem teď řešil na X3 2008 .. jde o to, že DSC jednotka, která má v sobě mimojiné i funkci hlídání tlaku v pneumatikách, tak komunikuje s tímto senzorem, protože potřebuje mít aktuální údaje i o natočení předních kol (steering angle senzor) ..

Pokud se stane nefunkčním tak DSC jednotka vypne protiprokluz i kontrolu tlaku v pneumatikách.
Pro potvrzení už jen musím doporučit (nebo spíš vnutit) diagnostiku, která přímo v DSC modulu řekne, že je buď problém s jedním ze senzorů otáčení kol nebo se senzorem otáčení volantu (v diag chybových kódech označeno jako SZL nebo LWS) ..

U té X3 se tento senzor nacházel na tyči řízení mezi pedály plny a brzdy.. musel se odmontovat držák brzdového pedálu a zespodu na autě odpojit řízení, aby se mohla povysunout tyč a následně pak sundat senzor.
IIIpivo
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 16.08.2012 00:00
Bydliště: Moravský Krumlov

#9 Příspěvek od IIIpivo »

mentuli píše:Pokud to není žádné čidlo ABS, tak je to definitivně čidlo otáčení volantu. To samé jsem teď řešil na X3 2008 .. jde o to, že DSC jednotka, která má v sobě mimojiné i funkci hlídání tlaku v pneumatikách, tak komunikuje s tímto senzorem, protože potřebuje mít aktuální údaje i o natočení předních kol (steering angle senzor) ..

Pokud se stane nefunkčním tak DSC jednotka vypne protiprokluz i kontrolu tlaku v pneumatikách.
Pro potvrzení už jen musím doporučit (nebo spíš vnutit) diagnostiku, která přímo v DSC modulu řekne, že je buď problém s jedním ze senzorů otáčení kol nebo se senzorem otáčení volantu (v diag chybových kódech označeno jako SZL nebo LWS) ..

U té X3 se tento senzor nacházel na tyči řízení mezi pedály plny a brzdy.. musel se odmontovat držák brzdového pedálu a zespodu na autě odpojit řízení, aby se mohla povysunout tyč a následně pak sundat senzor.


Dík, zítrajedu do místního servisu, tak na to mrkneme, děkuju
IIIpivo
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 16.08.2012 00:00
Bydliště: Moravský Krumlov

#10 Příspěvek od IIIpivo »

mentuli píše:Pokud to není žádné čidlo ABS, tak je to definitivně čidlo otáčení volantu. To samé jsem teď řešil na X3 2008 .. jde o to, že DSC jednotka, která má v sobě mimojiné i funkci hlídání tlaku v pneumatikách, tak komunikuje s tímto senzorem, protože potřebuje mít aktuální údaje i o natočení předních kol (steering angle senzor) ..

Pokud se stane nefunkčním tak DSC jednotka vypne protiprokluz i kontrolu tlaku v pneumatikách.
Pro potvrzení už jen musím doporučit (nebo spíš vnutit) diagnostiku, která přímo v DSC modulu řekne, že je buď problém s jedním ze senzorů otáčení kol nebo se senzorem otáčení volantu (v diag chybových kódech označeno jako SZL nebo LWS) ..

U té X3 se tento senzor nacházel na tyči řízení mezi pedály plny a brzdy.. musel se odmontovat držák brzdového pedálu a zespodu na autě odpojit řízení, aby se mohla povysunout tyč a následně pak sundat senzor.


Dík, zítrajedu do místního servisu, tak na to mrkneme, děkuju
IIIpivo
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 16.08.2012 00:00
Bydliště: Moravský Krumlov

#11 Příspěvek od IIIpivo »

mentuli píše:Pokud to není žádné čidlo ABS, tak je to definitivně čidlo otáčení volantu. To samé jsem teď řešil na X3 2008 .. jde o to, že DSC jednotka, která má v sobě mimojiné i funkci hlídání tlaku v pneumatikách, tak komunikuje s tímto senzorem, protože potřebuje mít aktuální údaje i o natočení předních kol (steering angle senzor) ..

Pokud se stane nefunkčním tak DSC jednotka vypne protiprokluz i kontrolu tlaku v pneumatikách.
Pro potvrzení už jen musím doporučit (nebo spíš vnutit) diagnostiku, která přímo v DSC modulu řekne, že je buď problém s jedním ze senzorů otáčení kol nebo se senzorem otáčení volantu (v diag chybových kódech označeno jako SZL nebo LWS) ..

U té X3 se tento senzor nacházel na tyči řízení mezi pedály plny a brzdy.. musel se odmontovat držák brzdového pedálu a zespodu na autě odpojit řízení, aby se mohla povysunout tyč a následně pak sundat senzor.


Dík, zítrajedu do místního servisu, tak na to mrkneme, děkuju
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#12 Příspěvek od mentuli »

IIIpivo píše:
mentuli píše:Pokud to není žádné čidlo ABS, tak je to definitivně čidlo otáčení volantu. To samé jsem teď řešil na X3 2008 .. jde o to, že DSC jednotka, která má v sobě mimojiné i funkci hlídání tlaku v pneumatikách, tak komunikuje s tímto senzorem, protože potřebuje mít aktuální údaje i o natočení předních kol (steering angle senzor) ..

Pokud se stane nefunkčním tak DSC jednotka vypne protiprokluz i kontrolu tlaku v pneumatikách.
Pro potvrzení už jen musím doporučit (nebo spíš vnutit) diagnostiku, která přímo v DSC modulu řekne, že je buď problém s jedním ze senzorů otáčení kol nebo se senzorem otáčení volantu (v diag chybových kódech označeno jako SZL nebo LWS) ..

U té X3 se tento senzor nacházel na tyči řízení mezi pedály plny a brzdy.. musel se odmontovat držák brzdového pedálu a zespodu na autě odpojit řízení, aby se mohla povysunout tyč a následně pak sundat senzor.


Dík, zítrajedu do místního servisu, tak na to mrkneme, děkuju


Stačí poděkovat jednou ... dej pak vědět ;)
IIIpivo
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 16.08.2012 00:00
Bydliště: Moravský Krumlov

#13 Příspěvek od IIIpivo »

Tak to bylo čidlo otáček zadního kola, Dneska za 2500,- opraveno v Euromobilu v Brně.

Jen to má dost negativní vedlejší efekt, jak sem si zvykl jezdit bez DSC, tak bez něj teď nemůžu žít a hrozně z toho pláčou gumy :-)
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#14 Příspěvek od c4mel »

co značí oranžová kontrolka je v ní takové ozubené kolo a uprostřed vykřičník... bmw e36 323i
Uživatelský avatar
Maca
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: ned 18.01.2004 01:00

#15 Příspěvek od Maca »

Můj tip: nějaká nefatální chyba převodovky ? Druh chyby by měla vrátit diagnostika. Automat se někdy může přepnout do nouzového režimu. Někdy pomůže na chvíli vypnout motor, atd. atd. :)
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#16 Příspěvek od c4mel »

no já mám manual a převodovka mě taky napadla ale nevím co s tím... musel sem měnit budíky protože mi nefungoval budík na teplotu motoru a čidlo bylo vpohodě ale vyměnil sem budíky a stejně neukazuje a eště se mi rozsvítila ta kontrolka a díval sem se na ty staré budíky a tam chyběla ta žárovka od te kontrolky takže je možné že už třeba chybu hlásí dlouho ale já ji neviděl :D
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#17 Příspěvek od c4mel »

nikdo neví co je to za kontrolku? :-(
richardson
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: stř 06.02.2013 01:00

#18 Příspěvek od richardson »

c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#19 Příspěvek od c4mel »

díky :wink: ale dneska se mi rozsvítila kontrolka a není ani v těch kontrolkách cos mi poslal http://auto.idnes.cz/foto.aspx?foto1=JB3c70b6_b6.jpg je to tota akorát je červeně... je to ta tlouštka obložení destiček jak je pod obrázkem napsané?
TM
Registrovaný
Příspěvky: 166
Registrován: ned 23.01.2011 01:00
Bydliště: Praha

#20 Příspěvek od TM »

ano, to jsou destičky, v E36 je červená...
Odpovědět