Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Teplota 330d e90

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Joj
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 18.12.2012 01:00

#21 Příspěvek od Joj »

:(
Jirka-82
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: sob 03.11.2012 01:00

#22 Příspěvek od Jirka-82 »

Pánové asi hloupej dotaz, ale jak se dostanu do skrytýho menu abych zjistil teplotu?
jonas1
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: úte 02.10.2012 00:00

#23 Příspěvek od jonas1 »

uz nic
set_
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: úte 08.11.2011 01:00
Bydliště: Praha

#24 Příspěvek od set_ »

Jirka-82 píše:Pánové asi hloupej dotaz, ale jak se dostanu do skrytýho menu abych zjistil teplotu?


tady mas navod ze slovenskeho klubu

Musis stalcit na 10s tlacitko na resetovanie kilometrov (pri vopchatom kluci v zapalovani - a teraz si nepametam, ci nahodou nemusi byt aj nastartovane - vyskusas a u vidis). Az sa ti objavy na displey ine menu. Zobrazi sa ti kod KY12345 (nejake cislo). a nad nim 01.00 (alebo 01.--) To cislo musis zratat 1+2+3+4+5=15. Potom podrzis na 2s opet ten reset a budes az sa ti 01.00 zmeni na01.-- a prepnes sa na cilo 19. Tam opet podrzis reset na 2s a zadas kod (cislo ktore ti vyslo zo suctu KY kodu.) Podrzis 2s a teraz mudes ma odomknute cele menu. das sa na07_00 (potom podrzat 2s) a budes tam mat menu s teplotou chladiacej kvapality.
Menu sa zrusi automaticky ked vytiahnes kluc.

anglicky navod aj s popisom jednotlivych casti menu:
http://e90.wetpaint.com/page/BC+hidden+menus?t=anon
cajoch
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: pon 02.07.2012 00:00

#25 Příspěvek od cajoch »

prochySBK píše:
FiliposII píše:Já mám u své E90 325d teplotu po cca 30 km a více v rozmezí 82-86 °C (při velké zátěži i něco málo přes 90, pokud jedu ve velkém mrazu dlouho z kopce a se zařazenou rychlostí, tak klesne i těsně pod 80 °C).
Auto má najeto 122tkm tak doufám, že termostaty jsou ještě ok a nebudu je muset měnit.
Zahřátí auta na provozní teplotu mi však v zimě (-10°C) trvá i 20km, a během zahřívání se teplota poměrně dlouhou dobu pohybuje okolo 70°C. S autem jezdím v procesu ohřívání velmi opatrně, možná i proto tak dlouhé ohřívání.


Jo, to máš v richtiku. A určitě když to budeš šolíchat v nízkejch otáčkách dlouho tak to taky neohřeješ. Nejlepší je počktat prvních pár kilometrů a pak občas vytočit. :wink:


Nemá to v richtiku. Termostat nedovírá, sice málo, ale nedovírá....na to ukazuje to pomalý ohřívání...když jsou termostaty ok tak (s 530 DA) na 10 ti kilometrech má auto být na 90 - 92 st a to musí DRŽET...jakmile vám teplota padá pod devadesát, tak ty termostaty nezavíraj jak maj,,,

nech vyměnit a uvidíš, já tomu taky nevěřil...
Joj
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 18.12.2012 01:00

#26 Příspěvek od Joj »

a
Joj
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 18.12.2012 01:00

#27 Příspěvek od Joj »

set_ píše:
Jirka-82 píše:Pánové asi hloupej dotaz, ale jak se dostanu do skrytýho menu abych zjistil teplotu?


tady mas navod ze slovenskeho klubu

Musis stalcit na 10s tlacitko na resetovanie kilometrov (pri vopchatom kluci v zapalovani - a teraz si nepametam, ci nahodou nemusi byt aj nastartovane - vyskusas a u vidis). Az sa ti objavy na displey ine menu. Zobrazi sa ti kod KY12345 (nejake cislo). a nad nim 01.00 (alebo 01.--) To cislo musis zratat 1+2+3+4+5=15. Potom podrzis na 2s opet ten reset a budes az sa ti 01.00 zmeni na01.-- a prepnes sa na cilo 19. Tam opet podrzis reset na 2s a zadas kod (cislo ktore ti vyslo zo suctu KY kodu.) Podrzis 2s a teraz mudes ma odomknute cele menu. das sa na07_00 (potom podrzat 2s) a budes tam mat menu s teplotou chladiacej kvapality.
Menu sa zrusi automaticky ked vytiahnes kluc.

anglicky navod aj s popisom jednotlivych casti menu:
http://e90.wetpaint.com/page/BC+hidden+menus?t=anon



A ten kod v cisle.19 zadam tim tlacitkem reset???
nejak tam nemuzu vlozit ten kod porad.
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od FiliposII »

cajoch píše:
prochySBK píše:
FiliposII píše:Já mám u své E90 325d teplotu po cca 30 km a více v rozmezí 82-86 °C.....


Jo, to máš v richtiku. ...


Nemá to v richtiku. Termostat nedovírá, sice málo, ale nedovírá....na to ukazuje to pomalý ohřívání...když jsou termostaty ok tak (s 530 DA) na 10 ti kilometrech má auto být na 90 - 92 st a to musí DRŽET...jakmile vám teplota padá pod devadesát, tak ty termostaty nezavíraj jak maj,,,

nech vyměnit a uvidíš, já tomu taky nevěřil...


Hledal jsem to různě po fórech a někteří píší, že mají u nového auta cca 85 - 90 °C, nicméně na slovenském fóru se o tom hodně diskutovalo a ti co vyměnili oba termostaty měli poté cca 88-92°C.
Takže usuzuji, že já mám již svůj načatý, ale úplně v .... není. Takže asi budu muset naplánovat výměnu.
Joj
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 18.12.2012 01:00

#29 Příspěvek od Joj »

ä je mozne ze po 18km v tomto zomnim pocasi ze by se ohral motor jen 64stupnu u 330D asi blbost ze tak pak mam v haji termostaty.a kolik jejich tam?
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od FiliposII »

po 18km mit jen 64°C je celkem malo,
jsou tam celkem dva termostaty - jeden pro velky okruh pres chladic (88°C) a jeden mensi termostat, ktery je pro chlazení EGR ventilu, bohuze nemám tušení na kolik je stupňů.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
Dave320
Registrovaný
Příspěvky: 590
Registrován: úte 14.02.2012 01:00
Bydliště: Kousek od Brna

#31 Příspěvek od Dave320 »

Tak už jsem taky objednal u místního člena MirekG, super přístup, rychlost a ochota a cena, jen tak pro info u BMW cena obou termostatu a těsnění něco okolo 2.400,- kč.
Tak jak vyměním tak dám info jak je to s teplotou. Teď jsem se vždy, tedy při normální jízdě dostal a venkovní teplotě zhruba -1°C - 0°C okolo 74°C a to na vzdálenost asi 50km a pokud jsem jel z kopce teplota šla dolů.Tak uvidím jak se to změní po výměně.
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od FiliposII »

Tak jsem nakonec provedl výměnu obou termostatů a po výměně se auto ohřívá znatelně rychleji, do 10 kilometrů je na cca 90°C (dříve bylo na 60°C). A následně po dobu jízdy drží teplotu cca 92 - 94°C (dříve 82-84°C).
Díky všem za rady a především uživateli cajoch.
cajoch
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: pon 02.07.2012 00:00

#33 Příspěvek od cajoch »

není zač..:-)..já měl na svojí e39 úplně to samé, včetně teplot před a po výměně. a´t auto slouží ku radosti a BMW zdar..:-)
MiM
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: pát 07.06.2013 00:00

#34 Příspěvek od MiM »

Ahoj, opravdu nevíte někdo při jaké teplotě má otevírat termostat před EGR? U prodejců jsem objevil dva druhy, 70 a 90 st.C. U hlavního je to 88 st.C. Řekl bych, že by to tak mělo být u obou, ne? Díky za názory
zdraza
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: stř 31.10.2012 01:00

#35 Příspěvek od zdraza »

Miguel píše:
Joj píše:A chlapci a molh by mi nekdo poradit jak se dostanu k te teplote v tom zkrytem menu dík.
Všechno co potřebuješ najdeš tady: http://e90.wetpaint.com/page/BC+hidden+menus

Lock code je součet posledních 5 znaků (čísel) z VINka.
Odkaz nefunguje.. Taky by mě zajímalo, jak se tam dostanu..
MiM
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: pát 07.06.2013 00:00

#36 Příspěvek od MiM »

Zastrčíš klíček, držíš tlačítko nulování ( začnou skákat různý věci, trojúhelník atd. )dokud nenaskočí FGSTNR a začneš mačkat až na 19-ku. Naskočí LOCK ON a pod tím CODE. Začneš mačkat až na číslo, které je součtem posledních pěti čísel VINu. A máš odemčeno. Potom mačkáš až na 7, to je teplota chl. kapaliny. Pro kontrolu se můžeš domačkat zase až na 19 a zobrazí se LOCK OFF. Dokud nevytáhneš klíček, máš odemčeno. Na YouTube je toho mraky, třeba : http://youtu.be/gdxpqr3qimA Nemusíš koukat jen na teplotu (7), na 1-15 jsou různý data, napětí, měření v nádržích atd. Seznam jsem dal na : http://uloz.to/xp3DsYTk/bc-hidden-menus-e90-1-pdf
Přílohy
Unlock2.jpg
Unlock2.jpg (19.63 KiB) Zobrazeno 2684 x
Ulock1.jpg
Ulock1.jpg (24.71 KiB) Zobrazeno 2684 x
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

#37 Příspěvek od ugurundu »

EGR ma 70°C.

Jinak jo, taky jsme měl ten problém vyměnil jsem a pohoda. Jenom když stojím na místě a dám to na plno tak mě to jde i pod 88 :-/
mawis
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: pon 07.05.2012 00:00
Bydliště: Brno

#38 Příspěvek od mawis »

Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jestli má moje auto i erg termostat nebo jen jeden hlavní. E91 318d 2007 motor N47. Motor se ohřívá docela pomalu.
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

#39 Příspěvek od ugurundu »

Ahoj,

myslim si, ze ne.

Ale urcite si to muzes potvrdit tady po zadani vin

http://bmwfans.info/parts-catalog/E91/E ... 07/browse/
kubicek106
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: sob 10.05.2014 00:00
Bydliště: Liberecko

#40 Příspěvek od kubicek106 »

Ahoj, můj mazlik 330d (lci) E91 drží teplotu 92-94C a když mu dám za uši tak kolem 98C je to v pohodě? nebo by měl mít nižší teplotu? Ja že každý řeší, že ma studený motor ale já mam obavy z vyšší teploty. Díky všem za info Kuba
Odpovědět