Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
sahara chladice uchladi motor jen na malem okruhu ASI
cus,tak dneska jsem teprve dopravil dom ten zadrenej motor,davam foto-je to to cidlo na tu teplotu?jeste dotaz-nemuze se ta sahara sama spoustet spis skrz jen nejakej spinac nebo neco,teplotu me to ukazuje dobre-drzi se na prostredku)kousicek pres).kdyz se nastartuje,ma se motat nejaka vrtule(visko nebo ta velka)?motor je zahratej hned-teplota drzi ale pak se zapne ta sahara,mota se porad-zastavim treba na 3-4 hodky-potom teplota ukazuje v modrem poli a stejne se rozmota sahara(ten velkej vetrak).odvzdusnit treba?nebo taky mohl napojit neco obracene kdyz menil ten motor,uz sem to resil v jinem tematu podtlak-sani-ted uz to frci,jeste tady toto vyresit a jeto.je to docela hukot kdyz nekam dojedete a huci to jak .......
- Přílohy
-
- Obraz0138.jpg (186.43 KiB) Zobrazeno 137 x
spina to pri a po jizde ,kdyz to necham stat treba 3hodiny,pulka je tepla a pulka studena,tak snad proto ze to chladi tu pulku ktera je o hodne vic tepla,kazdopadne jsem uz termostat objednal,tak uvidime jestli se to tim vyresi.on termostat nepropoustel tak treba proto ze to chladilo jen skrz pulku motoru ktera byla zahrata vic
ja to mam zahraty zase za chvilu,pak to drzi porad na stredu protoze furt spina ten velkej vetrak,ale spodni hadice co vede k termostatu je studena a pulka chladice taky,snad to bude tim termousem,jinak uz nevim.dneska jsme to vypustily a proplachly a stejny.v utery budu mit novej termostat.snad to bude tim.co myslite?jak poznam ze je spatna vodni pumpa?ale zase to topi,snad je jen uzavrenej a nepropusti ohratou kapalinu a pomuze jeho vymena
cus,dneska mi dosel novej termostat,takze starej nefunkcni ven,vylit fidex,nasadit novej+fridex a sup-delalo to to sami,vrchni tepla spodni studena,tak jsme x hodin badaly-odvzdusnovaly,jestli to neni nakonec fakt ta pumpa atd atd ,nakonec jsme ho vytahly zas ven,ohral jsem vodu v konvici a on ten bazmekt novej neotevrel-vadnej od vyroby-celej den v hajzlu a nic,zitra budu mit novej tak snad uz-prvne ho proleju teda vrelou vodou-chybama se clovek uci no.nenapadlo by me ale ze nebude fungovat uplne novej termostat(wahler)
v dnešní době nic zvláštního
jinak u starejch aut se může projevit ta vodní pumpa nebo i totálně zalískanej chladič nánosama(případně těma sajrajtama na ucpáníí chladiče a podobně
pak to nemá průtoky a dělá to neplechu, je třeba to projít jinak mě už nic nenapadá, jinak když už se v tom budeš vrtat rozhodně není na škodu dát viscu novou pokud je stará ko a motá se tam jen tak jako že tam je
jinak pokud budeš viscu sundávat aby ses mrkl na tu pumpu(muže bejt potentovaná nebo i zarostlá) tak má levej závit tak aby ses nedivil



termostat vymenen,vyzkousen v horke lazni,ale ta hadice od chladice je furt studena,tak jsem pak odpojil saharu na chladici,jelikoz porad spina jak je to na pulce teploty na palubce a hned se pak zahrala hadice i celej chladic,zapojil jsem ji tedy zpet a zase studena,proste skoro furt mota,motor tedy uchladi jen malej okruh.jen mi jeste prijde ze topeni jede jen na plno ,kdyz dam 22 tak to fouka ani ne vlazne.na chladici je zalomenej vypustak tak v pulce zavitu(mam to nejak zalepit na tvrdo?) a jeste jsem zjisti ze malinko unika vicko od expanzky ale malinko,kdyz je vyplej motor,jde slyset jak trosku unika..muze mit ten sroub a to vicko na neco vliv?
ja mam jen jedno,myslel jsem ze mam obe,ale teplotu to ukazuje dobre,aspon myslim,jeste dotaz,nemuze to delat cidlo sepinani vetraku chladice nebo tak neco,kdyz se furt mota,jak jednou sepne mota se furt,at je pak teplota treba 40stupnu,kde jsou od neho relatka?je na chladici nejaky cidlo?a kde?mam chladic bez odvzdusnovaku.dekuju.uz jsem bezradnej.jeste poznamka,jak menil motor tak neuzemnil motor a zkousel to nahodit pres nejakou vetsi dobijecku a jak byl chycenej vyfuk na konci dratem(to jsem nevedel) tak ho to roztavilo.nemohl taky neco odvarit(cidlo,senzor-nevim kde a jak je mam zkontrolovat)?diky za kazdou radu