Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

sahara chladice uchladi motor jen na malem okruhu ASI

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#21 Příspěvek od Lucifer »

tak tdso má expanzku jako nejvyšší bod celýho chladícího okruhu jak malýho tak velkýho tak to se odvzdušňuje jedna radost.
Henrifog
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: úte 09.04.2013 00:00

#22 Příspěvek od Henrifog »

cus,tak dneska jsem teprve dopravil dom ten zadrenej motor,davam foto-je to to cidlo na tu teplotu?jeste dotaz-nemuze se ta sahara sama spoustet spis skrz jen nejakej spinac nebo neco,teplotu me to ukazuje dobre-drzi se na prostredku)kousicek pres).kdyz se nastartuje,ma se motat nejaka vrtule(visko nebo ta velka)?motor je zahratej hned-teplota drzi ale pak se zapne ta sahara,mota se porad-zastavim treba na 3-4 hodky-potom teplota ukazuje v modrem poli a stejne se rozmota sahara(ten velkej vetrak).odvzdusnit treba?nebo taky mohl napojit neco obracene kdyz menil ten motor,uz sem to resil v jinem tematu podtlak-sani-ted uz to frci,jeste tady toto vyresit a jeto.je to docela hukot kdyz nekam dojedete a huci to jak .......
Přílohy
Obraz0138.jpg
Obraz0138.jpg (186.43 KiB) Zobrazeno 140 x
Henrifog
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: úte 09.04.2013 00:00

#23 Příspěvek od Henrifog »

cus,tak jsem dneska zjistil,ze mam jednu hadicu teplou a druhou studenou,takze to bude termostatem ze furt spina sahara
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#24 Příspěvek od shade741 »

no ale řílkal si snad, že to spíná i když je auto úplně studené ne? tam je pak termostat uplně mimo
Henrifog
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: úte 09.04.2013 00:00

#25 Příspěvek od Henrifog »

spina to pri a po jizde ,kdyz to necham stat treba 3hodiny,pulka je tepla a pulka studena,tak snad proto ze to chladi tu pulku ktera je o hodne vic tepla,kazdopadne jsem uz termostat objednal,tak uvidime jestli se to tim vyresi.on termostat nepropoustel tak treba proto ze to chladilo jen skrz pulku motoru ktera byla zahrata vic
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#26 Příspěvek od shade741 »

když sem měl na 325td KO termostat tak se to dalo poznat normálně na ukazateli teploty, auto se zahřívalo nehorázně dlouho na provozní teplotu tj střed budíku, třeba ani po 13 km na okresce tam pořádně rafika nebyla
Henrifog
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: úte 09.04.2013 00:00

#27 Příspěvek od Henrifog »

ja to mam zahraty zase za chvilu,pak to drzi porad na stredu protoze furt spina ten velkej vetrak,ale spodni hadice co vede k termostatu je studena a pulka chladice taky,snad to bude tim termousem,jinak uz nevim.dneska jsme to vypustily a proplachly a stejny.v utery budu mit novej termostat.snad to bude tim.co myslite?jak poznam ze je spatna vodni pumpa?ale zase to topi,snad je jen uzavrenej a nepropusti ohratou kapalinu a pomuze jeho vymena
Henrifog
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: úte 09.04.2013 00:00

#28 Příspěvek od Henrifog »

co myslite?diky
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#29 Příspěvek od shade741 »

tak možný to je, stačí když ho vyndáš a skusíš zahřívat v kastrolu s vodou a uvidíš jestli bdue něco dělat, vodní pumpa dyby byla KO- tak to nehoní vodu vůbec nebo dost blbě, stačí jí taky odmontovat a prohlídnout jak na tom je, některé měly plastové vrtule které se rády rozpadly
Henrifog
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: úte 09.04.2013 00:00

#30 Příspěvek od Henrifog »

to jsem delal dneska akorat blbe,zalil jsem ho vrelou vodou primo z konvice-otevrel se po chvilce,uvidim jak prijde novej,ale finance uz na dalsi pokusy po oprave momentalne nemam
Henrifog
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: úte 09.04.2013 00:00

#31 Příspěvek od Henrifog »

cus,dneska mi dosel novej termostat,takze starej nefunkcni ven,vylit fidex,nasadit novej+fridex a sup-delalo to to sami,vrchni tepla spodni studena,tak jsme x hodin badaly-odvzdusnovaly,jestli to neni nakonec fakt ta pumpa atd atd ,nakonec jsme ho vytahly zas ven,ohral jsem vodu v konvici a on ten bazmekt novej neotevrel-vadnej od vyroby-celej den v hajzlu a nic,zitra budu mit novej tak snad uz-prvne ho proleju teda vrelou vodou-chybama se clovek uci no.nenapadlo by me ale ze nebude fungovat uplne novej termostat(wahler)
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#32 Příspěvek od shade741 »

v dnešní době nic zvláštního :lol: jinak u starejch aut se může projevit ta vodní pumpa nebo i totálně zalískanej chladič nánosama(případně těma sajrajtama na ucpáníí chladiče a podobně :wink: pak to nemá průtoky a dělá to neplechu, je třeba to projít jinak mě už nic nenapadá, jinak když už se v tom budeš vrtat rozhodně není na škodu dát viscu novou pokud je stará ko a motá se tam jen tak jako že tam je :wink: jinak pokud budeš viscu sundávat aby ses mrkl na tu pumpu(muže bejt potentovaná nebo i zarostlá) tak má levej závit tak aby ses nedivil
Henrifog
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: úte 09.04.2013 00:00

#33 Příspěvek od Henrifog »

v 10 jdu pro nej,tak snad uz bude klid,pak pisnu,jo jeste se mi stalo,ze jsem vymenil novy ulozeni zadniho tlumice a tak asi po 3 dnech zase vylitl tlumic z te gumy,tak me malem taky mrdlo,mel jsem jeste jeden do zalohy,tak jsem ho tam dal,snad uz to nevyleti znovu
Henrifog
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: úte 09.04.2013 00:00

#34 Příspěvek od Henrifog »

termostat vymenen,vyzkousen v horke lazni,ale ta hadice od chladice je furt studena,tak jsem pak odpojil saharu na chladici,jelikoz porad spina jak je to na pulce teploty na palubce a hned se pak zahrala hadice i celej chladic,zapojil jsem ji tedy zpet a zase studena,proste skoro furt mota,motor tedy uchladi jen malej okruh.jen mi jeste prijde ze topeni jede jen na plno ,kdyz dam 22 tak to fouka ani ne vlazne.na chladici je zalomenej vypustak tak v pulce zavitu(mam to nejak zalepit na tvrdo?) a jeste jsem zjisti ze malinko unika vicko od expanzky ale malinko,kdyz je vyplej motor,jde slyset jak trosku unika..muze mit ten sroub a to vicko na neco vliv?
Henrifog
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: úte 09.04.2013 00:00

#35 Příspěvek od Henrifog »

nevite nekdo?ma to tak byt nebo ne?diky
Henrifog
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: úte 09.04.2013 00:00

#36 Příspěvek od Henrifog »

:(
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#37 Příspěvek od shade741 »

a ty čidla si už vyměnil? jinak víčko by mělo být těsné a nemělo by nic utíkat jak píšeš, může být KO
Henrifog
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: úte 09.04.2013 00:00

#38 Příspěvek od Henrifog »

ja mam jen jedno,myslel jsem ze mam obe,ale teplotu to ukazuje dobre,aspon myslim,jeste dotaz,nemuze to delat cidlo sepinani vetraku chladice nebo tak neco,kdyz se furt mota,jak jednou sepne mota se furt,at je pak teplota treba 40stupnu,kde jsou od neho relatka?je na chladici nejaky cidlo?a kde?mam chladic bez odvzdusnovaku.dekuju.uz jsem bezradnej.jeste poznamka,jak menil motor tak neuzemnil motor a zkousel to nahodit pres nejakou vetsi dobijecku a jak byl chycenej vyfuk na konci dratem(to jsem nevedel) tak ho to roztavilo.nemohl taky neco odvarit(cidlo,senzor-nevim kde a jak je mam zkontrolovat)?diky za kazdou radu
Henrifog
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: úte 09.04.2013 00:00

#39 Příspěvek od Henrifog »

dneska jsem zkusil odpojit obe dve teplotni cidla z hlavy,po odpojeni 4pinoveho cidla neukazovala palubni teplota,po zapnuti klicku opet ventilator se rozbehl i pri skoro studenem motoru,tak nevim co mam jeste vyzkouset
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#40 Příspěvek od johnyfly1 »

a cidlo teploty v chladici mas? nebude to zle?
Odpovědět