Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Mám systém magic 2 a poslední dobou mi ukazatel signalizoval rezervu v nádrži (červená dioda s R), i když byla plná... Potom zničeho nic šel motor na plyn hrubě, rozsvítila se kontrolka motoru a po znovu nastartování se ukazatel rozblikal jak vánoční stromek, všechny diody postupně blikají... nesetkal se s tím už někdo?
na E61 550i mam ted neco podobneho....
na plyn najeto asi 15k a ted se me rozsvitila kontrolka motoru....ale jelo to OK...pak kdyz jsem jel sportovneji tak na me 2x3x zaplikala a motor se roztrepal.....
na diagnostice to psalo ze obcas vynecha 3 valec a k tomu je jest odesla jedna lambda....
Ted budu pro jistotu menit obe dve, ty vstupni, radej ne univerzal ale Bosch, naladi se benzin, budu asi tyden jezdil jezdil jen na benal a pak se pustim do plynu....
Jak budu vice vedet tak se ozvu s "chytrou"radou....
ps: to trepani bylo dost neprijemne ale vypl jsem auto, dal cigaro a naskocil do auta a jel dal, vse OK. Pak kdyz jsem sel pres 4.000 otacek tak opet blikani.....takze ted jezdil do 3300 otacek a OK....
jak pisu, ted se doladi lambda, mozna i ta inducka na tom 3 valci, pro jistotu i svicka a uvidim...JInak na svickach a civkach mam 15k a jsou od NGK.
Tomas

na plyn najeto asi 15k a ted se me rozsvitila kontrolka motoru....ale jelo to OK...pak kdyz jsem jel sportovneji tak na me 2x3x zaplikala a motor se roztrepal.....
na diagnostice to psalo ze obcas vynecha 3 valec a k tomu je jest odesla jedna lambda....
Ted budu pro jistotu menit obe dve, ty vstupni, radej ne univerzal ale Bosch, naladi se benzin, budu asi tyden jezdil jezdil jen na benal a pak se pustim do plynu....
Jak budu vice vedet tak se ozvu s "chytrou"radou....

ps: to trepani bylo dost neprijemne ale vypl jsem auto, dal cigaro a naskocil do auta a jel dal, vse OK. Pak kdyz jsem sel pres 4.000 otacek tak opet blikani.....takze ted jezdil do 3300 otacek a OK....

jak pisu, ted se doladi lambda, mozna i ta inducka na tom 3 valci, pro jistotu i svicka a uvidim...JInak na svickach a civkach mam 15k a jsou od NGK.
Tomas
Tomino: U tebe je rozladěnej LPG systém chce to nechat seřídit a mrknout na diagnostice ...uplně nově nadefinovat mapy.
Lambdy odcházejí u LPG pokud je špatně nastavený systém vždy časem. Každé druhé auto má problémy s Lambdami pokud je špatně seřízenej nebo je chudá směs.
Prostě LAMBDY odchází dost často kvuli špatnému plynu. I já to řešil x let zpátky u své tehdy 525i a bylo mi to několikrát potvrzeno od plynaře.
Proto jsem koupil prins do 7er a musím zaťukat prvních 40tis km na LPG je super a nemohu si stěžovat. Ještě pár tisíc a jedu na filtry v 50tis a rovnou se podíváme jak system funguje a jak si vede na diag.
Každej by měl jezdit po nějaké době či km na doladění pokud nemá PRINS ale i ti co mají PRINS by měli občas navštívit servis pro kontrolu jednou za 25-50tis a o filtrech se nebavím to je samozřejmost že se mají měnit podle servisky.
Tomino poptej se na filtry kdy byli dělané a nech si znovu komplet seřídit lpg. To musí táhnout krásně až do omezovače bez problému. Takže bud jsou ucpané filtry nebo máš špatné LPG či LAMBDA blbě žvaní do systému.
Určitě bych tyto tři věci udělal. Filtry - LAMBDA a nové mapy vyladění LPG.
PAIK: ty určo zajed za někým kdo LPG rozumí a nech si poradit kde je problém. Diag napoví více pokud není problém jinde.
Lambdy odcházejí u LPG pokud je špatně nastavený systém vždy časem. Každé druhé auto má problémy s Lambdami pokud je špatně seřízenej nebo je chudá směs.
Prostě LAMBDY odchází dost často kvuli špatnému plynu. I já to řešil x let zpátky u své tehdy 525i a bylo mi to několikrát potvrzeno od plynaře.
Proto jsem koupil prins do 7er a musím zaťukat prvních 40tis km na LPG je super a nemohu si stěžovat. Ještě pár tisíc a jedu na filtry v 50tis a rovnou se podíváme jak system funguje a jak si vede na diag.
Každej by měl jezdit po nějaké době či km na doladění pokud nemá PRINS ale i ti co mají PRINS by měli občas navštívit servis pro kontrolu jednou za 25-50tis a o filtrech se nebavím to je samozřejmost že se mají měnit podle servisky.
Tomino poptej se na filtry kdy byli dělané a nech si znovu komplet seřídit lpg. To musí táhnout krásně až do omezovače bez problému. Takže bud jsou ucpané filtry nebo máš špatné LPG či LAMBDA blbě žvaní do systému.
Určitě bych tyto tři věci udělal. Filtry - LAMBDA a nové mapy vyladění LPG.
PAIK: ty určo zajed za někým kdo LPG rozumí a nech si poradit kde je problém. Diag napoví více pokud není problém jinde.
ještě drobnost. Občas když není lambda mrtvá jde rozchodit ježděním na benzín a pořádně auto provětrat. Pokud to zkusíš nic za to nedáš a uvidíš.
Jinak vidím hlavní problém v LAMBDĚ u TOMINA. Pokud je systém nový a fungoval dobře.
Možné je taky to že LPG vstřikuje více paliva proto odešla LAMBDA a pak následně rozhasila motor.
Takže kontrola LPG zda je v pořádku at se to po výměně lambdy neopakuje.
Jinak vidím hlavní problém v LAMBDĚ u TOMINA. Pokud je systém nový a fungoval dobře.
Možné je taky to že LPG vstřikuje více paliva proto odešla LAMBDA a pak následně rozhasila motor.
Takže kontrola LPG zda je v pořádku at se to po výměně lambdy neopakuje.
Filozof> Dik za rady, lambdou zacinam a dam vedet jak pokrocim, jinak najeto mam zatim jen 15k......
Jeste jedna drobnost, na diagnostice to ukazovalo chybu ze vynechava a nebo nezapaluje 3 valec....takze promerim a prohodim civky a mrknu take radej i na svicku. Ale vse bylo meneme jak jsem daval LPG.....
T.
Jeste jedna drobnost, na diagnostice to ukazovalo chybu ze vynechava a nebo nezapaluje 3 valec....takze promerim a prohodim civky a mrknu take radej i na svicku. Ale vse bylo meneme jak jsem daval LPG.....
T.
Kolegove
mam podobne umisten napoustak na E61....
sice pri montazi me bylo receno ze je lepsi do narazniku ale chtel jsem v hrdle a ted vidim ten problem....pri jizde OK ale pri myti tam tece...
Muzu pozadat o vase fotky s lepsim uchycenim na E61??
Predem dik
T.
mam podobne umisten napoustak na E61....

sice pri montazi me bylo receno ze je lepsi do narazniku ale chtel jsem v hrdle a ted vidim ten problem....pri jizde OK ale pri myti tam tece...


Muzu pozadat o vase fotky s lepsim uchycenim na E61??
Predem dik
T.
- Přílohy
-
- napoustak e61.jpg (32.08 KiB) Zobrazeno 3034 x
co to je za nesmysl?
redukce pro zahraničí se šroubují do středu plnění, takže je uplně jedno jeslti je šroubuješ do redukovanyho plnění nebo do plnohodnotnyho.
http://www.lpgprofi.cz/product-en/reduk ... al_cz/1535
ten střed je vždycky stejnej, jediny v čem je jiny redukovany tankovani je to že se s tím plynařům nechce drbat a že to tam nejde pořádně přidělat.
a tím jsem ti odpověděl na druhou otázku, nejde to udělat tak aby to dobře drželo.
redukce pro zahraničí se šroubují do středu plnění, takže je uplně jedno jeslti je šroubuješ do redukovanyho plnění nebo do plnohodnotnyho.
http://www.lpgprofi.cz/product-en/reduk ... al_cz/1535
ten střed je vždycky stejnej, jediny v čem je jiny redukovany tankovani je to že se s tím plynařům nechce drbat a že to tam nejde pořádně přidělat.
a tím jsem ti odpověděl na druhou otázku, nejde to udělat tak aby to dobře drželo.
ted jeste resim to, ze tam dam mensi redukci (teda trn) kterou zadelam tmelem a do ni budu zasrubovavat redukci s koncovkou, pristy tyden bych to mel mit hotove a poslu foto
jinak JaraX tece to u E61 do kufru protoze ta dira je v kapsy mezi dvema plechama bohuzel.....puvodne jsem jsi myslel ze to jde na plastovy podbeh ale bohuzel ne

jinak JaraX tece to u E61 do kufru protoze ta dira je v kapsy mezi dvema plechama bohuzel.....puvodne jsem jsi myslel ze to jde na plastovy podbeh ale bohuzel ne


Podělím se o svoji zkušenost, která byla o to levnější že jsem čerpal ze zkušeností již zkušenějších
LPG na V8 jiné značky. Slyšel jsem spoustu řečí kolem LPG... když se přestavba týkala mě, oslovil jsem několik firem, ty které mi řekli že to moje auto dělají jak na běžícím pásu jsem okamžitě vyloučil, jelikož po krátkém rozhovoru jsem viděl že o tom autě neví vůbec nic. Našel jsem si firmu docela z ruky. Instalaci udělali tak, že při prvním přejetí pangejtu (byl to ofroud) vypadal půlka hadic od LPG. Okamžitě jsem jim to vrátil, že jim se-ru na jejich krasný rychlospony nasazujicí se kleštěma a chci spony na šrouby. Až se hadice trošku vyhřejí a změknou, tak je dotáhnu. Když "nastavovali mapy SW", tak rovnou říkám že chci aby to jelo tak jako na benzín a mechanik se podivil, ale to bude žrát víc !!! to že nikdo nechce. Trvám na svém a s mechanikem začíná být normální řeč.. byl rád že nemusí zprasit další auto. Nastaveno tak, že nepoznám rozdíl mezi LPG a benzínem. Jsem spokojen. Od té doby jsem neměl žádný problém s LPG v tomto autě. V tu dobu jsem měl nejlepší možné vstřikovače za cenu nejhorších v Praze. Kdekdo nadává, že se mu to se-re, ale neřekne že chtěl prostě tu nejlevnější přestavbu ani to že chtěl (nebo ani nevěděl že to jde ovlivnit) tu nejnižší spotřebu. Najeto cca 100tis km a velká část v terénu.
LPG, je-li k tomu vhodný motor (1.2HTP nebude to pravé) a není-li zmrvená přestavba ani nastavení, je zcela v pohodě. Moji kámoši na LPG najeli statisíce na jednom autě a bez problému, pokud někdo nezmrvil přestavbu.
Nešetřit na přestavbě a nevybírat k přestavbě ziskuchtivé kokoty. Jít tam kde existují 10let a více. Jít tam kde neslibují nejnižší cenu a zázračnou spotřebu. Ten motor se prostě něčím nakrmit musí.
Pomůže-li někomu má zkušenost, jsem rád.

LPG na V8 jiné značky. Slyšel jsem spoustu řečí kolem LPG... když se přestavba týkala mě, oslovil jsem několik firem, ty které mi řekli že to moje auto dělají jak na běžícím pásu jsem okamžitě vyloučil, jelikož po krátkém rozhovoru jsem viděl že o tom autě neví vůbec nic. Našel jsem si firmu docela z ruky. Instalaci udělali tak, že při prvním přejetí pangejtu (byl to ofroud) vypadal půlka hadic od LPG. Okamžitě jsem jim to vrátil, že jim se-ru na jejich krasný rychlospony nasazujicí se kleštěma a chci spony na šrouby. Až se hadice trošku vyhřejí a změknou, tak je dotáhnu. Když "nastavovali mapy SW", tak rovnou říkám že chci aby to jelo tak jako na benzín a mechanik se podivil, ale to bude žrát víc !!! to že nikdo nechce. Trvám na svém a s mechanikem začíná být normální řeč.. byl rád že nemusí zprasit další auto. Nastaveno tak, že nepoznám rozdíl mezi LPG a benzínem. Jsem spokojen. Od té doby jsem neměl žádný problém s LPG v tomto autě. V tu dobu jsem měl nejlepší možné vstřikovače za cenu nejhorších v Praze. Kdekdo nadává, že se mu to se-re, ale neřekne že chtěl prostě tu nejlevnější přestavbu ani to že chtěl (nebo ani nevěděl že to jde ovlivnit) tu nejnižší spotřebu. Najeto cca 100tis km a velká část v terénu.
LPG, je-li k tomu vhodný motor (1.2HTP nebude to pravé) a není-li zmrvená přestavba ani nastavení, je zcela v pohodě. Moji kámoši na LPG najeli statisíce na jednom autě a bez problému, pokud někdo nezmrvil přestavbu.
Nešetřit na přestavbě a nevybírat k přestavbě ziskuchtivé kokoty. Jít tam kde existují 10let a více. Jít tam kde neslibují nejnižší cenu a zázračnou spotřebu. Ten motor se prostě něčím nakrmit musí.
Pomůže-li někomu má zkušenost, jsem rád.
Zdravím,
jsem tu nováček a chtěl bych požádat o radu. Mám možnost výhodně koupit E39 520i v LPG a protože se mi podařilo dohledat jen málo zkušeností pro tuto přesnou kombinaci rád bych věděl co si o tom myslíte vy. Pravděpodobně mi budete tvrdit, že to je slabý motor na tak těžké auto´a ještě v plynu. Ale jel jsem s ním a nepřipadalo mi to až tak líné. Spíš bych se chtěl zeptat na rizika, která mohou plynout z této kombinace. Jestli se tam neku*ví něco víc než kde jinde. Budu rád za každý názor.
Jinak můj roční nájezd je cca 20-25k km 80% dálky (trasa na jeden zátah 200km, ne dálníce, ale občas úseky kde se 120-130 v pohode dá) zbytek město. Nejsem žádný závodník. Víc než 150km/h z toho vytahovat netřeba, občas něco předjet. Potřebuji se komfortně, bezpečně a relativně levně se přepravovat pravidelně z bodu A do bodu B.
Vím, že ten motor se mnohem více hodí například k lehčí E46, ale je v tomhle a pokud tam nehrozí nějaký problém který by se dal předvídat, tak se to zdá jako dobrý kup.
Ještě moje druhá možnost je E39 530d po facelift (ale je tam cca 40tis rozdil v kupní ceně + možné problémy dieselu) takže chápete co je favorit.
Díky za rady a info
jsem tu nováček a chtěl bych požádat o radu. Mám možnost výhodně koupit E39 520i v LPG a protože se mi podařilo dohledat jen málo zkušeností pro tuto přesnou kombinaci rád bych věděl co si o tom myslíte vy. Pravděpodobně mi budete tvrdit, že to je slabý motor na tak těžké auto´a ještě v plynu. Ale jel jsem s ním a nepřipadalo mi to až tak líné. Spíš bych se chtěl zeptat na rizika, která mohou plynout z této kombinace. Jestli se tam neku*ví něco víc než kde jinde. Budu rád za každý názor.
Jinak můj roční nájezd je cca 20-25k km 80% dálky (trasa na jeden zátah 200km, ne dálníce, ale občas úseky kde se 120-130 v pohode dá) zbytek město. Nejsem žádný závodník. Víc než 150km/h z toho vytahovat netřeba, občas něco předjet. Potřebuji se komfortně, bezpečně a relativně levně se přepravovat pravidelně z bodu A do bodu B.
Vím, že ten motor se mnohem více hodí například k lehčí E46, ale je v tomhle a pokud tam nehrozí nějaký problém který by se dal předvídat, tak se to zdá jako dobrý kup.
Ještě moje druhá možnost je E39 530d po facelift (ale je tam cca 40tis rozdil v kupní ceně + možné problémy dieselu) takže chápete co je favorit.
Díky za rady a info
520i je dobrý motor, nenapsal jsi jeslti 110kW nebo 125kW, 110kW je lepší motor, 125kw už trpí na spotřebu oleje, Disa klapku, někdy hlavu, ale všeobecně to není špatný motor, určitě lepší než nafta.
samozřejmě záleží na stavu konkrétního auta.
ale fakt bych ten motor do 5er nebral ani pro ženu, když se to točí tak to jede dobře, ale musí se tomu strašně dávat, ve výsledku to žere víc než třeba 525i,
osobně doporučuju 523i ten motor je uplně někde jinde než 520i, připadně 525i, 528i, ze zkušenosti mých zákazníku ti řeknu že tě ten motor časem stejně přestane bavit, měl jsem tu spoustu lidi co si koupili auto s tím motorem se slovama že jim to stačí a nikdo z nich už ho nemá.
samozřejmě záleží na stavu konkrétního auta.
ale fakt bych ten motor do 5er nebral ani pro ženu, když se to točí tak to jede dobře, ale musí se tomu strašně dávat, ve výsledku to žere víc než třeba 525i,
osobně doporučuju 523i ten motor je uplně někde jinde než 520i, připadně 525i, 528i, ze zkušenosti mých zákazníku ti řeknu že tě ten motor časem stejně přestane bavit, měl jsem tu spoustu lidi co si koupili auto s tím motorem se slovama že jim to stačí a nikdo z nich už ho nemá.
Děkuji za postřehy.
Tak kdyby byla nějaká šikovná 525, 523 nebo 325, 323 v plynu asi bych neváhal
. Ale na žádnou pěknou jsem zatím nenarazil. Tak pokud o něčem víš - sem s tím
.
Ten motor je 110kW. A když jsem si teď přepočítal, že reálně 1kW v mém starém autě tahal 20kg a teď by to bylo někde kolem 15/16kg, tak bych si i polepšil
Jezdím v tom z 90% sám s malým nákladem.
Pojedu se na to podívat ještě s mechanikem - napíchneme na diagnostiku a uvidíme.
S tím prodejem chápu, ale nekupuji auto na rok/dva. A na druhou stranu - každé auto má svého kupce
Tak kdyby byla nějaká šikovná 525, 523 nebo 325, 323 v plynu asi bych neváhal


Ten motor je 110kW. A když jsem si teď přepočítal, že reálně 1kW v mém starém autě tahal 20kg a teď by to bylo někde kolem 15/16kg, tak bych si i polepšil

Jezdím v tom z 90% sám s malým nákladem.
Pojedu se na to podívat ještě s mechanikem - napíchneme na diagnostiku a uvidíme.
S tím prodejem chápu, ale nekupuji auto na rok/dva. A na druhou stranu - každé auto má svého kupce
