já ti to snad namaluju když posuneš desku po koutouči o 5mm ke středu oproti místu kde má byt, tak se ti na kaji koutouče vytvoří okraj, neboli rantl a na druhé straně u náboje kola se ti vytvoří rantl na desce. A ten rantl se může lámat a nebo dělat bordel v prostoru do kterého zaleze a nemá tam co dělat. Když se podíváš přes kolo tak je pěkně vidět, že ta deska prostě přesahuje
já ti to v nedělu ukážu
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
když posunu desku o 5 mm po kotouči směrem ku středu, tak
1) musim zkratit desku o tech 5mm protože to jinak neposunu
2) na vnejsi strane kotouce (tzv. velke O) ta deska není (je posunuta ku stredu), tudíž nehobluje konec kotouce protože tam není takže se na ni nevytvaři žadny vystouply kraj.. hobluje se celou svou plochou po menší ploše než 100% kotouče .. tj kotouč je svou plochou větší než deska a jak pravil včera Francis "musel bys dat menší kotouč" aby se kotouč = desce svou dosedovou plochou... a nevytvářel se okraj na kotouči..
ad1) jak to chceš udělat? posuneš to i bez řezání, místo tam je. A deska ti nikdy nepřesahuje brzdič, takže bys musel řezat i ten brzdič. Docela divočina. Tu se ti vytváří rantl na desce
ab2) a v tomto místě se ti vytváří rantl na kotouči. Potřeboval bys buď menší kotouč, nebo větší držák brzdiče, abys ho posunul na správné místo.
jak říkám ... v nedělu ti to názorně ukážu na autě
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
prave ze deska se musela zkratit (tam kde doseda ke stredu kotouče), protože byla na perf kotouč co má 380 nebo kolik a davala se na serii co ma 340 nebo kolik.... tj bez zkraceni se to nedalo vůbec nasadit..
Vtip je v tom že brzdič a deska perf není kompatibilni se seriovym kotoučem a držákem ... bud dáš vše perf nebo vše serii .. jinak se nikdy nevyšteluješ..
Tim že mám serii držák a kotouč ale perf větší brzdič a zkrácenou desku zvenku, tak je aktuální kotouč v brzdiči utopenej a tudíž přesahuje desku a tím pádem deska na něm nehobluje okraj a vzniká rantl (ale pouze na kotouči)
1) to že má kotouč větší průměr, ještě nemusí znamenat že má větší šířku brzdné plochy
2) perf kotouč má 338 mm, origo na 335i má 348 mm ... to vysvětluje mnohé (Takže to není 5mm ale 10mm. Máme oko z kašparovi krávy )
3) zkracovat desku je docela divočina. Každopádně majkouch ji zkrácenou nemá.
Performance sada co je v ETK nemá vůbec svůj držák a používá se standardní. Akorát že ji vůbec neuvádějí pro 335i ani 330i, nejsilnější motorizace v které jsem to našel je 325i (díval jsem se jenom na benziny a zdaleka ne na všechny)
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
Nesmysl... viděl jsem to naživo... tenhle brzdič je dělanej na větší kotouč .. i ted je vidět že je v něm seriovej utopenej a nejde vůbec do kraju, naopak .. včetně velikosti desky.... nešlo to bez zkrácení nasadit...
ten už je si na obrázku i podobný ale držák v tomto setu taky není, a když na to dáš tento Perf kotouč, tak to bude ještě víc na <> než je to teď
Fka mají pravděpodobně jinak těhlici nebo větší držák už ve standardu
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
v pondělí si s týpkem zavoláme a řekneme kolik přijede aut, zatím to vypadá na ten čtvrtek Takže se Francisi pochlap a posuň zákazníka na přístí týden. A nebo ho vezmi s sebou