Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 vs e60 - rádce při koupi

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#1501 Příspěvek od Jaris330D »

Jo někde jsem četl, že to jde dodělat. Možná si to i řešil ty. Teď to dodělávat nebudu, máme hodně práce a nebude na to čas. Až tak v dubnu bych se do toho mohl pustit. Kolik bys chtěl za ten úchyt? Přeci jenom ta sedačka je tam lépe zafixovaná. No a ten plastový vehement si taky kupoval, nebo ho tam nemáš?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1502 Příspěvek od JaraX »

držák isofixu stojí par stovek v BMW, ten plast bohužel nejde objednat, sháním někoho kdo ho nakreslí at si ho mužem vytisknout na 3D tiskárně
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#1503 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

Jaris330D : proto jsem ti to psal...dodělat je to otázka asi pul hodiny :D sundej sedačku, aby mrknul jestli tam máš jede úchyt už připravenej a stačí ti ten druhej ;) ... to je tak na pět minut

tady mas fotku kde to má být přichycený
Přílohy
drzak-isofixu.jpg
drzak-isofixu.jpg (102.42 KiB) Zobrazeno 2110 x
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#1504 Příspěvek od Filozof »

kluci a 3tí pás plnohodnotný do e38 ? někde jsem to viděl.
Poradíte ? mám tam zámky 3x na pásy ...ale ještě pás 3bodový.
Jde to dodělat nebo to bylo ve výbavě místo té přehazovačky ?
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#1505 Příspěvek od zzeli »

Nekde jsem cetl, ze u e65 je rozdil v pohodli pokud ma vzadu mechy nebo ne. A zapomnel jsem jestli je to pohodlnejsi s pruzinama nebo s mechama. A nechce se mi to hledat. Napovi nekdo? :D
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#1506 Příspěvek od jozin7 »

nevim zda ma e65 vzadu mechy,jak pises ale treba jo.ja mam jen fedry,jak z vagona,ted jsem obe zadni vymenil,obe byli praskle,zajimavy ukaz.nepripada mi to nepohodlne.jinak mechy uz z pricipu jsou lepsi to je jasne.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1507 Příspěvek od JaraX »

měchy to nema nikdy,
má to tzv vzduchově pružící jednotky,tzn měch je součastí tlumiče, narozdíl od měchu jsem to nikdy neviděl špatny,
http://bazar.automedik.cz/AMD0894199705/bmw/7-e65-e66

long todle má automaticky, krátká verze za příplatek,
u LPG auta todle vidím jako nutnost,
pohodlnější to je, ale není to až tak moc znát jako třeba EDC
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#1508 Příspěvek od Don »

Treba u E39 to bylo naopka... pruziny byly pohodlnejsi nez mechy
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#1509 Příspěvek od zzeli »

jj, sorry za spatnou terminologii. Mel jsem prave pocit, ze to same co pise Don o e39, tak se psalo i o e65, coz pro me bylo prekvapeni, tak proto jsem se ptal. Diky tedy za info.
On Snejk rikal, ze to sou drzaci, protoze je mech lepe chranen v ty pruzici jednotce.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1510 Příspěvek od JaraX »

U E39 sou ale pružiny a měch mimo a to si myslím že není uplně dobry řešení, všecky pětky maj měchy E39, E61, F11, a ty měchy se dost serou (s každou další generací víc a víc)
sedmám kvuli spolehlivosti a komfortu zustali vzduchově přužící jednotky E65, F01, G11 vše ma vzduchově pružící jednotky,
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#1511 Příspěvek od Filozof »

Jarax: A co u e38 ? tam to udělali lépe jsou tam taky pružící jednotky které vydrží 200-300tis km v pohodě ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1512 Příspěvek od JaraX »

zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#1513 Příspěvek od zzeli »

Co se tyce LPG, tak u 745i vim, ze to jde prakticky uplne schovat pod plastove kryti. Jak to je ale u 750i, ktera ma 2 airboxy? Kam se dava reduktor?
Nemas Jaraxi foto montaze na 750i?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1514 Příspěvek od JaraX »

u 750 je vždy reduktor trochu vidět, foto dodam
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#1515 Příspěvek od zzeli »

Diky :)
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

#1516 Příspěvek od kawaman »

Sehnat nějakou hezkou E66 750 je teda pěknej oříšek :?
aristoloser
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Bydliště: u phy

#1517 Příspěvek od aristoloser »

Až budu za pár let měnit svou e38 za bochník, tak asi jedině zase nějaký klubový auto.neumím si představit,že bych objížděl republiku,nedej bože bazary v čr a riskoval ... Možná ještě tak koupě ve švycarsku, nebo Holandsku od privata...
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#1518 Příspěvek od JohnyB »

good luck kluci, s objizdnenim bazaru, ja tech sedmicek, kdyz jsem vybiral mou, objel 8! :D (a pak stejne koupil sedmu Jaraxova tchana)
uwefiltr
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: pát 31.07.2015 00:00

#1519 Příspěvek od uwefiltr »

a stejne vseci budete uznale cumet po kolem jedouci E38 :D poradny stroj no... ,o)
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#1520 Příspěvek od vlastnemec »

Pokaždé když potkám pěknou e38 tak se mrknu, bohužel takovou potkám jednou ročně a je to jedna ze sta a co se týče komfortu jízdních vlastností je hodně daleko za bochníkem.
Odpovědět