Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34-kmitání volantu při brždění

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
britva
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: pát 30.01.2004 01:00
Bydliště: Bratislava

#41 Příspěvek od britva »

kamosovy na e34 tds sa tiez okolo rychlosti 60km/h pri brzdeni rozkmital volant a celkom dost a robil to vymlateny silentblok c.15 a uvolneny srob c.11
Přílohy
riadenie.JPG
riadenie.JPG (28.15 KiB) Zobrazeno 221 x
Kubajs
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: pon 01.11.2004 01:00
Bydliště: Praha

#42 Příspěvek od Kubajs »

Kubajs píše:
cassidi@seznam.cz píše:pánové s tím klepáním do volantu při brždění mám také své zkušenosti. Jsem po výměně kotoučů, desek, všech ramen opravdu všech!! prostě celý předek nový vše originál a dělá to stejně akorát, že ne při brždění ale od 100-110 ale opravdu trochu spíš se volant jenom chvěje. jinak to píská jako prase při brždění.

a měnils, pokud tam máš,na tyči řízení to uložení?

dy? to mam na mysly :P :rolleyes:
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od Doktor1 »

Tak tak,povolena paka na prevodce dela taky hodne,hlavne hluky...
Yret
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: stř 27.10.2004 00:00

#44 Příspěvek od Yret »

Tak koukam ze to může byt spousta vecí.

Jelikož mám asi špatné kostice stabilizatorů, tak jsem koupil v autokelly nové.
Začnu tím a vše pěkně prohlédnu a poutahuju.

Je nějáká možnost poznat špatné rameno ci silenblok na autě, či musí ven?

díky všem
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od Zave »

ty ramena zkus tim ze si vemes pajsr a poradne zaberes a poznas to pokud sou v nem vule ze se bude hybat... ja to zkousel a uplne tvrdy 8O :wink:
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#46 Příspěvek od michal »

hadice píše:no spíš bych to viděl na ty silný ramena s těma vlisovanejma silentblokama,a taky tyčky stabilizátoru +nový tlumiče.Řešil jsem taky to samý už mě to taky sralo že to je pořád horší dokonce to začalo dělat i při mýrném projíždění pravotočivé zatáčky i bez brzd.tak jsem se nasral a jak říkám výměna těchto dílů byla nutná,nakonec i kulové čepy na tyči řízení a je to fuck good. :wink:


presne tak,go predni napravy a budes koukat na to luxusni svezeni :)
neni to zrovna nejlevnejsi zalezitost,temer kazda e34 po par letech jezdeni u nas predek KO,pak to dela tyhle problemy
divinol
Registrovaný
Příspěvky: 324
Registrován: úte 19.10.2004 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od divinol »

jen jsem se chtěl dotázat,...při brždění mi kmitaly kola,vyměnil jsem silentbloky na stabil, a je klid ale nastal ajiná chyba která se před tím neprojevovala....od 100km/h nahoru při nerovnostech a v zatáčkách odskakuje auto a po rovině se celé klepe,prý tlumiče a nedělalo to před tím proto,že byla vůle v těch silentblokách a teď jak se to zpevnilo tak všechno jde to špatného tlumiče...je to možné?.....abych neměnil furt něco a problém by byl stejnej......je mi záhadou,že to nedělalo před tím tak nevím co je na tom pravdy....
divinol
Registrovaný
Příspěvky: 324
Registrován: úte 19.10.2004 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od divinol »

NIKDO NETUŠÍTE?.....
gabo
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: úte 01.02.2005 01:00

#49 Příspěvek od gabo »

divinol píše:NIKDO NETUŠÍTE?.....


čau, měl jsem stejnej problém a u mě to kmitání potom dělal čep na spojovačce na řízení, takže jsem to vyměnil a od tý doby naprostá spokojenost a klid.
MARTIN

#50 Příspěvek od MARTIN »

Yret píše:Privezl jsem si je z německa.

Firma Optimal a desky taky Optimal
Postup montáže jsem dodržel a zajižděl jsem je opatrně.
Tak nevím :-(

OPTIMAL je jeden z nejhorších dílů na světě , kamarádovi v prodejně náhradních dílů reklamovali zákazníci 70% zakoupených dílů a řešil i několik vážných nehod díky utrženému kotouči nebo prasknutí spodní kulové opěrky.(samozřejmě OPTIMAL přestal okamžitě prodávat )
Přesný příklad toho, že nejsme tak bohatí , aby jsme si mohli kupovat levné věci.

A v jakém stavu máš zadní kotouče ? Neveřil bys jak se může vybrace přenést až do volantu.
Racetiger
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: pát 20.11.2009 01:00

#51 Příspěvek od Racetiger »

tak jsem taky zjistil kmitání volantu, kolem 150 km když začnu lehce brzdit, tak to zakmitá volantem, jak došlápnu víc, tak nic, netušíte někdo kam rovnou mířit ?
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#52 Příspěvek od Ji-rka »

horní ramena,utržený siláče a nebo pekelná vůle čepech.
Odpovědět