Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
spotřeba ???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Jo, mám ten pocit, že máme auta cca. ve stejném stavu, už jsme o tom několikrát mluvili a asi to tak má bejt. Ten motor je jednoduše skvělej až na město, tam pořád přemejšlím, že si koupím na lítačku Uno v litruMad Max píše:Máme stejnou spotřebu RedBarone. Můj rekord se 4l je 9,8l/100 Km. Jel jsem přes noc (rozumně rychle) a nebyl žádný provoz. Vzimě max. 16l, jinak kolem 13l a dálky 10,2-11,8l.

-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
a co 8 10 a 12 valcu ??? radovej dvanactivalec ... no nevim - nez neco placnes tak se radsi nekde podivej a pozeptejVena píše:Nevim o zadnym BMW s benzinovym motorem do V, uz od nepameti se podle me delaji radovy sestivalce. Ale pokud to tak neni tak me nekdo opravte, ale to bys mel asi uz po kouknuti na motor poznat![]()
![]()


BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
tak to dojed v nedeli ukazat na sraz (viz. srazy klubu, ostravsky sraz)P-J píše:Dnes jsem si od Prahy dovezl E39 528i Touring. Trasa cca 320km, spotřeba podle počítače 8.5l při průměrné rychlosti 75km. Jel jsem z Prahy přes Pardubice a Olomouc na Ostravu, dálnice tam byla tak cca 50km, zbytek normální cesty vč. průjezdů městy.

Nepsal jsem, že jsem jel do Ostravy, ale na Ostravu. A jenom tak se mi tam moc jezdit nechce.RuDoSh píše:tak to dojed v nedeli ukazat na sraz (viz. srazy klubu, ostravsky sraz)P-J píše:Dnes jsem si od Prahy dovezl E39 528i Touring. Trasa cca 320km, spotřeba podle počítače 8.5l při průměrné rychlosti 75km. Jel jsem z Prahy přes Pardubice a Olomouc na Ostravu, dálnice tam byla tak cca 50km, zbytek normální cesty vč. průjezdů městy.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 557
- Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
- Bydliště: Písek
- Kontaktovat uživatele:
patras píše:a co 8 10 a 12 valcu ??? radovej dvanactivalec ... no nevim - nez neco placnes tak se radsi nekde podivej a pozeptejVena píše:Nevim o zadnym BMW s benzinovym motorem do V, uz od nepameti se podle me delaji radovy sestivalce. Ale pokud to tak neni tak me nekdo opravte, ale to bys mel asi uz po kouknuti na motor poznat![]()
![]()
jestli si myslel jen sestivalce tak to jo ... v tom pripade se lip vyjadruj
Z toho dotazu a my odpovedi bys mohl pobrat, ze myslim sestivalce. radovej 12ti valec je docela blbost.

-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
palubak keca furtdoxa píše:Hm, to zni zajimave a zkousel si taky nekdy zmerit kolik to zere vopravdu? Nevim jak komu, ale me keca palubak o pul litru...Jirka-328 píše:co jsem přezul na zimáky, jezdím piánko /// do 120 /// a spotřeba 7.8l


BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
No, já mám spotřebu podle váhy té cihly na pedálu. Ale podařilo se mi město 80% a 20% okresky za 8,1l/100km, ale byl jsem největší prudič na silnici. Jinak běžně 10,5l/100km. Teď v zimě mi krátkodobá spotřeba (cca 550km) vylezla na 11,6 :-/doxa píše:Hm, to zni zajimave a zkousel si taky nekdy zmerit kolik to zere vopravdu? Nevim jak komu, ale me keca palubak o pul litru...Jirka-328 píše:co jsem přezul na zimáky, jezdím piánko /// do 120 /// a spotřeba 7.8l
Nesnáším, když mi do toho někdo kecá ... ještě, že palubák nemám.patras píše:palubak keca furtdoxa píše:Hm, to zni zajimave a zkousel si taky nekdy zmerit kolik to zere vopravdu? Nevim jak komu, ale me keca palubak o pul litru...Jirka-328 píše:co jsem přezul na zimáky, jezdím piánko /// do 120 /// a spotřeba 7.8l... to je jeho hlavni funkce

Pokud ho úplně odstraníš, klesne ti trochu hodnota kroutícího momentu (a tedy i výkonu) v nižších otáčkách. A podle toho jak předtím tlumič tlumil, tak se může (tedy nemusí) motor ve vyšších otáčkách líp vytáčet. Každopádně se spotřeba zvedne.guby325 píše:nevíte někdo co se stane se spotřebou když vyndáte tlumič vejfuku?
Pakliže vyndáním respektive upravou výfukového potrubí zlepšíš výplach spalovacího prostoru, můžeš teoreticky snížit spotřebu, protože teoreticky stoupne účinost motoru. Nejpravděpodobněji však dojde k tomu, že klesne kroutící moment v nizkých ot a stoupne ve vyšších ot a stoupne tím i výkon. Bude tak více znát špička maximálního výkonu. Teoreticky tedy dosáhneš vyšší pružnosti motoru ve vyyšších ot, ale není to vohdné pro městský provoz při nižších ot. Takže vlastně spotřeba stoupne, protože ten motor budeš muset víc točit, aby jel stejně jako před úpravoustva píše:Pokud ho úplně odstraníš, klesne ti trochu hodnota kroutícího momentu (a tedy i výkonu) v nižších otáčkách. A podle toho jak předtím tlumič tlumil, tak se může (tedy nemusí) motor ve vyšších otáčkách líp vytáčet. Každopádně se spotřeba zvedne.guby325 píše:nevíte někdo co se stane se spotřebou když vyndáte tlumič vejfuku?

... jde o to, dostat se na odpor výfukového potrubí, aby nárůst účinnosti zlepšením (urychlením) výplachu byl větší její ztráta poklesem tlaku na konci expanze. Pouhým odtraněním tlumiče se toho dosáhne asi stěží. Úpravou (výměnou za průchodnější tlumič) ano. Záleží, jak je na tom orig. tlumič.Speedy píše:Pakliže vyndáním respektive upravou výfukového potrubí zlepšíš výplach spalovacího prostoru, můžeš teoreticky snížit spotřebu, protože teoreticky stoupne účinost motoru. Nejpravděpodobněji však dojde k tomu, že klesne kroutící moment v nizkých ot a stoupne ve vyšších ot a stoupne tím i výkon. Bude tak více znát špička maximálního výkonu. Teoreticky tedy dosáhneš vyšší pružnosti motoru ve vyyšších ot, ale není to vohdné pro městský provoz při nižších ot. Takže vlastně spotřeba stoupne, protože ten motor budeš muset víc točit, aby jel stejně jako před úpravoustva píše:Pokud ho úplně odstraníš, klesne ti trochu hodnota kroutícího momentu (a tedy i výkonu) v nižších otáčkách. A podle toho jak předtím tlumič tlumil, tak se může (tedy nemusí) motor ve vyšších otáčkách líp vytáčet. Každopádně se spotřeba zvedne.guby325 píše:nevíte někdo co se stane se spotřebou když vyndáte tlumič vejfuku?
stva píše:... jde o to, dostat se na odpor výfukového potrubí, aby nárůst účinnosti zlepšením (urychlením) výplachu byl větší její ztráta poklesem tlaku na konci expanze. Pouhým odtraněním tlumiče se toho dosáhne asi stěží. Úpravou (výměnou za průchodnější tlumič) ano. Záleží, jak je na tom orig. tlumič.Speedy píše:Pakliže vyndáním respektive upravou výfukového potrubí zlepšíš výplach spalovacího prostoru, můžeš teoreticky snížit spotřebu, protože teoreticky stoupne účinost motoru. Nejpravděpodobněji však dojde k tomu, že klesne kroutící moment v nizkých ot a stoupne ve vyšších ot a stoupne tím i výkon. Bude tak více znát špička maximálního výkonu. Teoreticky tedy dosáhneš vyšší pružnosti motoru ve vyyšších ot, ale není to vohdné pro městský provoz při nižších ot. Takže vlastně spotřeba stoupne, protože ten motor budeš muset víc točit, aby jel stejně jako před úpravoustva píše: Pokud ho úplně odstraníš, klesne ti trochu hodnota kroutícího momentu (a tedy i výkonu) v nižších otáčkách. A podle toho jak předtím tlumič tlumil, tak se může (tedy nemusí) motor ve vyšších otáčkách líp vytáčet. Každopádně se spotřeba zvedne.
...... mmm

