Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
spotřeba ???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Mad Max píše:Máme stejnou spotřebu RedBarone. Můj rekord se 4l je 9,8l/100 Km. Jel jsem přes noc (rozumně rychle) a nebyl žádný provoz. Vzimě max. 16l, jinak kolem 13l a dálky 10,2-11,8l.
Jo, mám ten pocit, že máme auta cca. ve stejném stavu, už jsme o tom několikrát mluvili a asi to tak má bejt. Ten motor je jednoduše skvělej až na město, tam pořád přemejšlím, že si koupím na lítačku Uno v litru

-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Vena píše:Nevim o zadnym BMW s benzinovym motorem do V, uz od nepameti se podle me delaji radovy sestivalce. Ale pokud to tak neni tak me nekdo opravte, ale to bys mel asi uz po kouknuti na motor poznat![]()
![]()
a co 8 10 a 12 valcu ??? radovej dvanactivalec ... no nevim - nez neco placnes tak se radsi nekde podivej a pozeptej


BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
P-J píše:Dnes jsem si od Prahy dovezl E39 528i Touring. Trasa cca 320km, spotřeba podle počítače 8.5l při průměrné rychlosti 75km. Jel jsem z Prahy přes Pardubice a Olomouc na Ostravu, dálnice tam byla tak cca 50km, zbytek normální cesty vč. průjezdů městy.
tak to dojed v nedeli ukazat na sraz (viz. srazy klubu, ostravsky sraz)

RuDoSh píše:P-J píše:Dnes jsem si od Prahy dovezl E39 528i Touring. Trasa cca 320km, spotřeba podle počítače 8.5l při průměrné rychlosti 75km. Jel jsem z Prahy přes Pardubice a Olomouc na Ostravu, dálnice tam byla tak cca 50km, zbytek normální cesty vč. průjezdů městy.
tak to dojed v nedeli ukazat na sraz (viz. srazy klubu, ostravsky sraz)
Nepsal jsem, že jsem jel do Ostravy, ale na Ostravu. A jenom tak se mi tam moc jezdit nechce.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 557
- Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
- Bydliště: Písek
- Kontaktovat uživatele:
patras píše:Vena píše:Nevim o zadnym BMW s benzinovym motorem do V, uz od nepameti se podle me delaji radovy sestivalce. Ale pokud to tak neni tak me nekdo opravte, ale to bys mel asi uz po kouknuti na motor poznat![]()
![]()
a co 8 10 a 12 valcu ??? radovej dvanactivalec ... no nevim - nez neco placnes tak se radsi nekde podivej a pozeptejjestli si myslel jen sestivalce tak to jo ... v tom pripade se lip vyjadruj
Z toho dotazu a my odpovedi bys mohl pobrat, ze myslim sestivalce. radovej 12ti valec je docela blbost.

-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
doxa píše:Jirka-328 píše:co jsem přezul na zimáky, jezdím piánko /// do 120 /// a spotřeba 7.8l
Hm, to zni zajimave a zkousel si taky nekdy zmerit kolik to zere vopravdu? Nevim jak komu, ale me keca palubak o pul litru...
palubak keca furt


BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
adam píše:patras píše:adam píše:[quote="patras"][quote="Zave_M50"]ja jezdim s nasi pracovni filckou 1,9d za 5litru mimo a 6litru mesto... jizda klidna, zadnej klobouk, ale zadny zavodeni (ani to nejde)
taky mam pracovni filcku 1,4 !!! to je brutalni stroj .... zarazena dvojka, noha na podlaze a rucicka tachometru se pomalu ale nekompromisne riti k padesatce ........
jo jako bych to odnekud znalakorat filcky jsou 1,3, vyjimecne 1,6
mam pocit ze 1.36 nebo tak neco

Ja mam pocit, ze 1,35 ale radsi tady takove pripady jako je filcka resit nebudeme

1,3 Filcka má 1289ccm, 1,6 má 1598ccm. To je bokem

doxa píše:Jirka-328 píše:co jsem přezul na zimáky, jezdím piánko /// do 120 /// a spotřeba 7.8l
Hm, to zni zajimave a zkousel si taky nekdy zmerit kolik to zere vopravdu? Nevim jak komu, ale me keca palubak o pul litru...
No, já mám spotřebu podle váhy té cihly na pedálu. Ale podařilo se mi město 80% a 20% okresky za 8,1l/100km, ale byl jsem největší prudič na silnici. Jinak běžně 10,5l/100km. Teď v zimě mi krátkodobá spotřeba (cca 550km) vylezla na 11,6 :-/
patras píše:doxa píše:Jirka-328 píše:co jsem přezul na zimáky, jezdím piánko /// do 120 /// a spotřeba 7.8l
Hm, to zni zajimave a zkousel si taky nekdy zmerit kolik to zere vopravdu? Nevim jak komu, ale me keca palubak o pul litru...
palubak keca furt... to je jeho hlavni funkce
Nesnáším, když mi do toho někdo kecá ... ještě, že palubák nemám.

guby325 píše:nevíte někdo co se stane se spotřebou když vyndáte tlumič vejfuku?
Pokud ho úplně odstraníš, klesne ti trochu hodnota kroutícího momentu (a tedy i výkonu) v nižších otáčkách. A podle toho jak předtím tlumič tlumil, tak se může (tedy nemusí) motor ve vyšších otáčkách líp vytáčet. Každopádně se spotřeba zvedne.
stva píše:guby325 píše:nevíte někdo co se stane se spotřebou když vyndáte tlumič vejfuku?
Pokud ho úplně odstraníš, klesne ti trochu hodnota kroutícího momentu (a tedy i výkonu) v nižších otáčkách. A podle toho jak předtím tlumič tlumil, tak se může (tedy nemusí) motor ve vyšších otáčkách líp vytáčet. Každopádně se spotřeba zvedne.
Pakliže vyndáním respektive upravou výfukového potrubí zlepšíš výplach spalovacího prostoru, můžeš teoreticky snížit spotřebu, protože teoreticky stoupne účinost motoru. Nejpravděpodobněji však dojde k tomu, že klesne kroutící moment v nizkých ot a stoupne ve vyšších ot a stoupne tím i výkon. Bude tak více znát špička maximálního výkonu. Teoreticky tedy dosáhneš vyšší pružnosti motoru ve vyyšších ot, ale není to vohdné pro městský provoz při nižších ot. Takže vlastně spotřeba stoupne, protože ten motor budeš muset víc točit, aby jel stejně jako před úpravou

Speedy píše:stva píše:guby325 píše:nevíte někdo co se stane se spotřebou když vyndáte tlumič vejfuku?
Pokud ho úplně odstraníš, klesne ti trochu hodnota kroutícího momentu (a tedy i výkonu) v nižších otáčkách. A podle toho jak předtím tlumič tlumil, tak se může (tedy nemusí) motor ve vyšších otáčkách líp vytáčet. Každopádně se spotřeba zvedne.
Pakliže vyndáním respektive upravou výfukového potrubí zlepšíš výplach spalovacího prostoru, můžeš teoreticky snížit spotřebu, protože teoreticky stoupne účinost motoru. Nejpravděpodobněji však dojde k tomu, že klesne kroutící moment v nizkých ot a stoupne ve vyšších ot a stoupne tím i výkon. Bude tak více znát špička maximálního výkonu. Teoreticky tedy dosáhneš vyšší pružnosti motoru ve vyyšších ot, ale není to vohdné pro městský provoz při nižších ot. Takže vlastně spotřeba stoupne, protože ten motor budeš muset víc točit, aby jel stejně jako před úpravou
... jde o to, dostat se na odpor výfukového potrubí, aby nárůst účinnosti zlepšením (urychlením) výplachu byl větší její ztráta poklesem tlaku na konci expanze. Pouhým odtraněním tlumiče se toho dosáhne asi stěží. Úpravou (výměnou za průchodnější tlumič) ano. Záleží, jak je na tom orig. tlumič.
stva píše:Speedy píše:stva píše:[quote="guby325"]nevíte někdo co se stane se spotřebou když vyndáte tlumič vejfuku?
Pokud ho úplně odstraníš, klesne ti trochu hodnota kroutícího momentu (a tedy i výkonu) v nižších otáčkách. A podle toho jak předtím tlumič tlumil, tak se může (tedy nemusí) motor ve vyšších otáčkách líp vytáčet. Každopádně se spotřeba zvedne.
Pakliže vyndáním respektive upravou výfukového potrubí zlepšíš výplach spalovacího prostoru, můžeš teoreticky snížit spotřebu, protože teoreticky stoupne účinost motoru. Nejpravděpodobněji však dojde k tomu, že klesne kroutící moment v nizkých ot a stoupne ve vyšších ot a stoupne tím i výkon. Bude tak více znát špička maximálního výkonu. Teoreticky tedy dosáhneš vyšší pružnosti motoru ve vyyšších ot, ale není to vohdné pro městský provoz při nižších ot. Takže vlastně spotřeba stoupne, protože ten motor budeš muset víc točit, aby jel stejně jako před úpravou
... jde o to, dostat se na odpor výfukového potrubí, aby nárůst účinnosti zlepšením (urychlením) výplachu byl větší její ztráta poklesem tlaku na konci expanze. Pouhým odtraněním tlumiče se toho dosáhne asi stěží. Úpravou (výměnou za průchodnější tlumič) ano. Záleží, jak je na tom orig. tlumič.[/quote]
...... mmm

