JaraX píše:Jen pro info současně vyráběné supersporty (motorky), objem kolem 600cm (0,6l) se pohybujou někde kolem 130PS, živnotnost motoru kolem 100-150tkm, pak se dělaj generálky, ale většinou to nemá cenu, docela točáky viz. Yamaha R6 Objem: 600,0 ccm Vrtání x Zdvih: 65,5 × 44,5 mm Max. výkon: 92,7 kW (126,0 k) @ 13.000/min ) Max. moment: 68,5 Nm @ 12.000/min)
Eršestku s najetými 100 - 150 tkm bych tedy opravdu rád viděl!
JaraX píše:Jen pro info současně vyráběné supersporty (motorky), objem kolem 600cm (0,6l) se pohybujou někde kolem 130PS, živnotnost motoru kolem 100-150tkm, pak se dělaj generálky, ale většinou to nemá cenu, docela točáky viz. Yamaha R6 Objem: 600,0 ccm Vrtání x Zdvih: 65,5 × 44,5 mm Max. výkon: 92,7 kW (126,0 k) @ 13.000/min ) Max. moment: 68,5 Nm @ 12.000/min)
Eršestku s najetými 100 - 150 tkm bych tedy opravdu rád viděl!
tak se mrkni na inzeráty, dělali se i zátěžový testy, a jinak http://www.lpx.cz testy po 50tisicich
Raptor1 píše:Díky, ale to nemusím. Dělám v branži.
Spíše by mě zajímal test R6 po 100 a po 150 tisících km. 50 tis. přežije, to vím a nepřu se o tom.
u R6 je problém že ju každej rozseká než se něco najede Je to krásná brutalitka. Já mám RSo 2takt, po 12km už mám třetí píst a druhej nikasil. jo a taky třetí spojku.
A ta R6 vydrží 100 a se slušným ježděním se vsadím že i 150, ale malá výdrž je dan za výkon.
V každým případě je hezký, že máš takovou velkou důvěru v japonskou techniku. Zejména na BMW fóru to všichni určitě ocení. Protože jsme ale výrazně off-topic, tak končím. Přeju pěknej den.
Raptor1 píše:V každým případě je hezký, že máš takovou velkou důvěru v japonskou techniku. Zejména na BMW fóru to všichni určitě ocení. Protože jsme ale výrazně off-topic, tak končím. Přeju pěknej den.
já myslím že třeba JFK to ocení. BMW je uplně něco jinýho, akorát zatím nedělá pořádnou motorku.