Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady
Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Hanz
Člen Klubu
Příspěvky: 6215 Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6
#41
Příspěvek
od Hanz » pon 13.03.2006 11:48
[quote="RuDoSh] to leti[/quote]
this branch is full of motherfucker non listeners (PuplFiction, Mr.Wallace 2 Butch)
Přílohy
driveshaft.jpg (126.15 KiB) Zobrazeno 218 x
“Ability is what you're capable of doing.”
JFK
Čestný člen
Příspěvky: 4718 Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota
Klubové ID: 2
#42
Příspěvek
od JFK » pon 13.03.2006 14:25
Hanz píše: [quote="RuDoSh] to leti
this branch is full of motherfucker non listeners (PuplFiction, Mr.Wallace 2 Butch)[/quote][/quote][/quote]
to mel urcite chipnuty
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986 Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:
#43
Příspěvek
od RuDoSh » pon 13.03.2006 15:00
Hanz píše: [quote="RuDoSh] to leti
this branch is full of motherfucker non listeners (PuplFiction, Mr.Wallace 2 Butch)[/quote][/quote][/quote]
pekne, to se stalo tobe?
Hanz
Člen Klubu
Příspěvky: 6215 Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6
#44
Příspěvek
od Hanz » úte 21.03.2006 12:07
Aštar Šeran bude mit radost
Přílohy
hlava325pred.jpg (42.25 KiB) Zobrazeno 176 x
“Ability is what you're capable of doing.”
Raptor1
Registrovaný
Příspěvky: 64 Registrován: pát 23.09.2005 00:00
#45
Příspěvek
od Raptor1 » úte 21.03.2006 12:39
JaraX píše: Jen pro info současně vyráběné supersporty (motorky), objem kolem 600cm (0,6l) se pohybujou někde kolem 130PS, živnotnost motoru kolem 100-150tkm, pak se dělaj generálky, ale většinou to nemá cenu, docela točáky viz. Yamaha R6
Objem: 600,0 ccm
Vrtání x Zdvih: 65,5 × 44,5 mm
Max. výkon: 92,7 kW (126,0 k) @ 13.000/min )
Max. moment: 68,5 Nm @ 12.000/min)
Eršestku s najetými 100 - 150 tkm bych tedy opravdu rád viděl!
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:
#46
Příspěvek
od JaraX » úte 21.03.2006 12:57
Raptor1 píše: JaraX píše: Jen pro info současně vyráběné supersporty (motorky), objem kolem 600cm (0,6l) se pohybujou někde kolem 130PS, živnotnost motoru kolem 100-150tkm, pak se dělaj generálky, ale většinou to nemá cenu, docela točáky viz. Yamaha R6
Objem: 600,0 ccm
Vrtání x Zdvih: 65,5 × 44,5 mm
Max. výkon: 92,7 kW (126,0 k) @ 13.000/min )
Max. moment: 68,5 Nm @ 12.000/min)
Eršestku s najetými 100 - 150 tkm bych tedy opravdu rád viděl!
tak se mrkni na inzeráty, dělali se i zátěžový testy, a jinak
http://www.lpx.cz testy po 50tisicich
Raptor1
Registrovaný
Příspěvky: 64 Registrován: pát 23.09.2005 00:00
#47
Příspěvek
od Raptor1 » úte 21.03.2006 13:05
Díky, ale to nemusím. Dělám v branži.
Spíše by mě zajímal test R6 po 100 a po 150 tisících km. 50 tis. přežije, to vím a nepřu se o tom.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:
#48
Příspěvek
od JaraX » úte 21.03.2006 13:10
Raptor1 píše: Díky, ale to nemusím. Dělám v branži.
Spíše by mě zajímal test R6 po 100 a po 150 tisících km. 50 tis. přežije, to vím a nepřu se o tom.
u R6 je problém že ju každej rozseká než se něco najede
Je to krásná brutalitka. Já mám RSo 2takt, po 12km už mám třetí píst a druhej nikasil.
jo a taky třetí spojku.
A ta R6 vydrží 100 a se slušným ježděním se vsadím že i 150, ale malá výdrž je dan za výkon.
Raptor1
Registrovaný
Příspěvky: 64 Registrován: pát 23.09.2005 00:00
#49
Příspěvek
od Raptor1 » úte 21.03.2006 13:21
V každým případě je hezký, že máš takovou velkou důvěru v japonskou techniku. Zejména na BMW fóru to všichni určitě ocení.
Protože jsme ale výrazně off-topic, tak končím. Přeju pěknej den.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:
#50
Příspěvek
od JaraX » úte 21.03.2006 13:38
Raptor1 píše: V každým případě je hezký, že máš takovou velkou důvěru v japonskou techniku. Zejména na BMW fóru to všichni určitě ocení.
Protože jsme ale výrazně off-topic, tak končím. Přeju pěknej den.
já myslím že třeba JFK to ocení.
BMW je uplně něco jinýho, akorát zatím nedělá pořádnou motorku.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986 Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:
#51
Příspěvek
od RuDoSh » úte 21.03.2006 13:46
JaraX píše: BMW je uplně něco jinýho, akorát zatím nedělá pořádnou motorku.
picovina
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:
#52
Příspěvek
od JaraX » úte 21.03.2006 13:48
RuDoSh píše: JaraX píše: BMW je uplně něco jinýho, akorát zatím nedělá pořádnou motorku.
picovina
ukaž mi nějaký pořádná šestikilo supersport od bmw
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986 Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:
#53
Příspěvek
od RuDoSh » úte 21.03.2006 13:53
JaraX píše: RuDoSh píše: JaraX píše: BMW je uplně něco jinýho, akorát zatím nedělá pořádnou motorku.
picovina
ukaž mi nějaký pořádná šestikilo supersport od bmw
co ma nad 600 neni motorka nebo co?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:
#54
Příspěvek
od JaraX » úte 21.03.2006 13:54
RuDoSh píše: JaraX píše: RuDoSh píše:
picovina
ukaž mi nějaký pořádná šestikilo supersport od bmw
co ma nad 600 neni motorka nebo co?
ale je, ale prostě zrovna v šestikilech se ukazuje hodně technika, dobře tak i silnější supersporty nekonkurujou yamaze nebo suze
Raptor1
Registrovaný
Příspěvky: 64 Registrován: pát 23.09.2005 00:00
#55
Příspěvek
od Raptor1 » úte 21.03.2006 13:56
Nejsilnější a nejrychlejší naháč na světě je dneska BMW K 1200 R.
Uječený šestikila mi nic neříkaj, ale toho bavora bych teda zkusil. 163 koní v naháči je celkem dost...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:
#56
Příspěvek
od JaraX » úte 21.03.2006 13:58
Raptor1 píše: Nejsilnější a nejrychlejší naháč na světě je dneska BMW K 1200 R.
Uječený šestikila mi nic neříkaj, ale toho bavora bych teda zkusil. 163 koní v naháči je celkem dost...
bavím se o supersportu.
busa má kolem 180ps.
Raptor1
Registrovaný
Příspěvky: 64 Registrován: pát 23.09.2005 00:00
#57
Příspěvek
od Raptor1 » úte 21.03.2006 14:03
Hayabusa ovšem také není supersport.
Já zmiňuju naháče, protože je mám rád. Člověk si jízdu víc užije a celkově je to větší sranda, řekl bych.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986 Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:
#58
Příspěvek
od RuDoSh » úte 21.03.2006 14:04
Raptor1 píše: Nejsilnější a nejrychlejší naháč na světě je dneska BMW K 1200 R.
Uječený šestikila mi nic neříkaj, ale toho bavora bych teda zkusil. 163 koní v naháči je celkem dost...
jj v nahacich je to spicka... s beneli TNT titanium
ale jara resi jen supersportovni 600vky
Raptor1
Registrovaný
Příspěvky: 64 Registrován: pát 23.09.2005 00:00
#59
Příspěvek
od Raptor1 » úte 21.03.2006 14:09
No, právě proto bych tu K 1200 R chtěl okusit. Na Benelli TnT jsem se svezl a dost mě nadchla!
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:
#60
Příspěvek
od JaraX » úte 21.03.2006 14:19
a co je hayabusa? tak dobře, tak je to letadlo.
co se týče naháču a cestáku tak BMW kraluje, sice sou drahý, ale je tam komfort o kterých si můžu ostatní nechat zdát, vyhřívaný ručky apod.
taková gsx-r 1000 to je prostě zbran.